نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

Panasonic KX-TG7875S گران است، اما، همانطور که می گویند، شما هزینه ی مناسبی برای بدست آوردن ویژگی های زیادی با هدف آسان کردن زندگی کاربران تجاری است. این ویژگی‌ها شامل ویژگی‌های اضافی منحصربه‌فردی مانند قابلیت اتصال تلفن هوشمند می‌شود، بنابراین می‌تواند در جای دیگری شارژ بماند و به شما امکان می‌دهد همانجا روی گوشی تماس بگیرید. همچنین هنگام دریافت پیام متنی هشدار دریافت می کنید. در ادامه به بررسی کامل این تلفن خواهیم پرداخت.

Panasonic KX-TG7875S

طراحی و ساخت Panasonic KX-TG7875S

Panasonic KX-TG7875S با قاب فلزی و دکمه‌های درجه یک، مطمئناً احساس برتری نسبت به سایر تلفن‌های بی‌سیم دارد. با این حال سبک و فشرده در دست باقی می ماند.

صفحه نمایش برای شفافیت در نور کم نور پس زمینه دارد اما در نور روز نیز به خوبی کار می کند. از سوی دیگر، خواندن کلیدها در تاریکی چندان آسان نیست. اگر می‌خواهید این را بشنوید و در حین کار از هدست استفاده کنید، یک کلیپ دریافت می‌کنید.

این پایه در مورد کنترل‌هایی با عملکردهای زیادی مانند مکان یاب گوشی، تلفن مخابره داخلی، بلندگو، تلفن پاسخگو و غیره جامع است. بدیهی است که نمی تواند با بهترین گوشی های هوشمند مطابقت داشته باشد (در برگه جدید باز می شود) از نظر ویژگی ها، اما برای یک بی سیم خوب است. این نیز تنظیم شده است تا حتی در صورت قطع برق نیز کار کند.

بلوتوث افزودنی مفیدی است که به شما امکان می‌دهد تلفن‌های هوشمند را متصل کنید، اما در بخش بعدی در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

شما پنج گوشی را به عنوان بخشی از این بسته دریافت می کنید که قیمت را کمی بیشتر توجیه می کند. اگر می‌خواهید برای دیگری بپردازید، می‌تواند تا شش مورد طول بکشد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک

مزایا و ویژگی

Panasonic KX-TG7875S دارای این ویژگی برجسته در اتصال تلفن هوشمند است. با استفاده از بلوتوث می توانید حداکثر دو تلفن همراه را جفت کنید. این به شما امکان می دهد بدون اینکه تلفن همراه روی شما باشد به تماس های تلفن بی سیم پاسخ دهید. همچنین یک پورت USB بر روی پایه وجود دارد که به شما امکان می دهد سلول را همانجا شارژ کنید.

یکی دیگر از ویژگی های متمرکز تلفن همراه، هشدارهای متنی است. هنگامی که تلفن همراه شما پیامی دریافت می کند، به شما هشدار داده می شود و به شما امکان می دهد آن را بررسی کنید. اگر در حین خروج پیامی در پاسخگوی تلفن دریافت کردید، می‌توانید ارسال پیام به تلفن همراه خود را تنظیم کنید تا بتوانید آنها را در حال حرکت بررسی کنید.

یک عملکرد مفید اینترکام وجود دارد که به شما امکان می دهد بین گوشی ها یا از پایه به تلفن ها صحبت کنید. شناسه تماس گیرنده مکالمه یک ویژگی مفید است، همانطور که جک های هدست اضافه شده است که به شما امکان می دهد بدون هندز صحبت کنید.

مسدود کردن تماس یک ویژگی عالی است، با حداکثر 250 شماره که می توان آن را مسدود کرد. اما این کار به راحتی در برخی از تلفن ها انجام نمی شود، اما در بخش بعدی بیشتر در مورد آن انجام می شود.

عملکرد و کار کرد Panasonic KX-TG7875S

Panasonic KX-TG7875S مطمئناً یک تلفن بی سیم بسیار خوش ساخت با تمام ویژگی هایی است که می توانید در خانه یا محیط اداری به آن امیدوار باشید. صفحه نمایش بزرگ و واضح است، کیفیت صدا حتی در هنگام استفاده از بلندگو یا هدست عالی است.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین تلفن پاناسونیک 2022

عمر باتری به سادگی در این گوشی فوق العاده است، به عنوان بهترین در تمام تلفن های بی سیمی که ما آزمایش کرده ایم. این یعنی زمان مکالمه 10 ساعت و زمان آماده به کار 8 روز. به علاوه یکی از کوتاه ترین زمان های شارژ را داشت. و با پنج گوشی، هرگز نیازی به نگرانی در مورد نداشتن تلفن کار ندارید – حتی زمانی که برق به لطف ویژگی پشتیبان‌گیری قطع می‌شود.

این ساده ترین راه برای پیکربندی کامل نیست. مطمئناً می‌توانید وصل کنید و از آن استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید از ویژگی‌هایی که می‌خواهید به طور کامل استفاده کنید، می‌خواهید کمی زمان را برای جفت کردن تلفن همراه خود اختصاص دهید، تلفن پاسخگویی را فعال کنید و تعدادی اعداد را در آن وارد کنید. فهرست راهنما.

مسدود کردن تماس مفید است، اما برخلاف برخی از تلفن‌ها، دکمه اختصاصی برای این کار وجود ندارد. در عوض باید از یک کد استفاده کنید که کمی دردسر بیشتری دارد. زیاد نیست، اما ارزش ذکر را دارد.

بیشتر بدانید: تست خط تلفن

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 2 =