نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر مکرر با قطع تماس های تلفنی مشکل دارید، باید مطمئن شوید که گوشی شما شارژ مناسبی دارد. اگر باتری ها شارژ نشوند، ممکن است ایراد داشته باشند. علاوه بر این، می توانید دستگاه را از برق بکشید تا ببینید آیا مشکل را برطرف می کند یا خیر. با این حال، برخی از تلفن‌های پاناسونیک که روی مودم کار می‌کنند، می‌توانند تداخل سایر دستگاه‌های مجاور را نیز دریافت کنند. در این موارد، تلفن ممکن است نتواند تماسی را با دریافت قوی برقرار کند و در حالی که سعی می‌کند اتصال را حفظ کند، قطع می‌شود. اطمینان حاصل کنید که پایه تلفن یا مودم شما در نزدیکی سایر واحدهای سخت افزاری که ممکن است با آنها تداخل داشته باشد، قرار ندارند. در ادامه علت قطع شدن متوالی تلفن قرار داده شده است.

علت قطع شدن متوالی تلفن

معنی بوق زدن تلفن پاناسونیک و علت قطع شدن متوالی تلفن

در علت قطع شدن متوالی تلفن، تلفن‌های پاناسونیک می‌توانند گهگاهی بوق بزنند، اما مدل خاص شما ممکن است چندین نوع بوق داشته باشد که معنای متفاوتی دارند. برای کشف سناریوی بیپی که گوشی شما در تلاش است منتقل کند، ایده خوبی است که به دفترچه راهنمای مدل خاصی که دارید مراجعه کنید.

با این حال، دلایل رایجی وجود دارد که چرا گوشی ها ممکن است به شما بوق بزنند، و ما می توانیم در مورد برخی از این احتمالات در اینجا صحبت کنیم.

  1. باتری قابل شارژ گوشی کم است. در این حالت، بسیاری از دستگاه‌ها صداهای بوق دوره‌ای را ارسال می‌کنند تا به شما در مورد نیاز برق خود هشدار دهند. اگر اجازه دهید دستگاه در اسرع وقت دوباره شارژ شود تا از قطع شدن تماس جلوگیری شود، کمک خواهد کرد.
  2. اگر تلفن پاناسونیک شما زمانی که در پایه است بوق می‌زند، می‌تواند به شما بگوید که در شارژ کردن خود مشکل دارد.
  3. یک بوق ممکن است نشان دهد که گوشی بی سیم سیگنال را از پایه از دست می دهد. ممکن است به این دلیل باشد که خیلی از پایه تلفن دور شده اید.
  4. برخی از تلفن های پاناسونیک زمانی که پیام جدیدی از شماره دیگری دریافت می کنید بوق می زنند.
این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی اولیه تلفن بی سیم پاناسونیک

علت قطع شدن متوالی تلفن و زنگ نزدن تلفن

در علت قطع شدن متوالی تلفن اگر تلفن پاناسونیک شما حتی زمانی که زنگ می‌زند به شما اجازه دریافت تماس را نمی‌دهد، چند کار وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. ابتدا، ممکن است لازم باشد واحد را لغو ثبت کرده و مجدداً ثبت کنید تا مشکل حل شود.

اگر این کار نمی کند، باید این احتمال را در نظر بگیرید که افزایش اخیر برق ممکن است باعث آسیب به تلفن شده باشد. اگرچه بسیاری از عملکردهای تلفن هنوز کار می کنند، یک افزایش ناگهانی ولتاژ می تواند باعث شود سخت افزار آن به طرز عجیبی رفتار کند. شما می توانید این را با دیدن اینکه آیا تلفن پاناسونیک دیگری هنوز کار می کند یا خیر، آزمایش کنید. اگر چنین است، باید یک واحد پاناسونیک جدید تهیه کنید.

تلفن‌های پاناسونیک برای خانواده‌هایی که نیازی به برقراری تماس‌های زیادی ندارند، مفید است، مگر اینکه در خانه باشند. خطوط ثابت سطح پذیرش و تجربه کاربری بسیار پایداری دارند. با این حال، مانند هر فناوری، آنها می توانند با مشکلات روبرو شوند.

بیشتر بدانید: اتصال تلفن ثابت به روتر Wi-Fi

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =