نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه اتصال تلفن ثابت به روتر Wi-Fi

انواع مختلفی از اتصال برای اینترنت، کابل و تلفن ثابت وجود دارد. محبوب ترین یکی از این موارد کابل و فیبر است. اینها از نظر سرعت، فیلم و صدا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. بنابراین، روند رو به رشد مشترک شدن در این خدمات وجود دارد. ارائه دهندگان کابل و فیبر می خواهند مصرف کنندگان از معاملات خود بهترین بهره را ببرند. بنابراین، آنها برنامه های ویژه ای را برای تأمین نیاز هر خانوار طراحی کرده اند.

با این حال، بیشتر این برنامه ها شامل تلفن ثابت است و مشتریان تمایلی به پرداخت هزینه آن ندارند. ما مزایای بی شماری از تلفن ثابت را می بینیم. این ویژگی ها از ارائه دهنده به ارائه دهنده دیگر متفاوت است. علاوه بر این، در موارد اضطراری، پست صوتی رایگان، شناسه تماس گیرنده و کیفیت صدای شفاف به E911 دسترسی پیدا می کنید.

وجود این ویژگی چه نتیجه ی دارد؟

این ویژگی ها تلفن ثابت شما را برای استفاده شخصی کاملاً مثر می کند. اکنون که تصمیم گرفتید تلفن ثابت دریافت کنید، تلفن همراه خود را بردارید و در این سرویس مشترک شوید. معمولاً در صورت احضار تکنسین، تمام ارائه دهندگان خدمات اینترنتی هزینه نصب را می گیرند. این هزینه نصب یک بار شارژ است. با این حال، توصیه نمی کنیم نصب نصب حرفه ای را برای مواردی مانند تلفن ثابت انجام دهید. بنابراین، ما یک راهنمای جامع در مورد تمام مراحل مورد نیاز برای اتصال تلفن ثابت شما به روتر Wi-Fi ایجاد کرده ایم.

مراحل اتصال تلفن ثابت به روتر Wi-Fi

سازوکار پشت این کار ساده است. سیگنال های صوتی تلفن ثابت شما وقتی متصل می شوند به روتر می روند و در آنجا به سیگنال های دیجیتالی تبدیل می شوند. این سیگنال های دیجیتالی از طریق اینترنت سفر می کنند. با فرض اینکه شما DSL یا اینترنت پرسرعت دیگری دارید، می توانید تلفن ثابت را در مراحل ساده وصل کنید.

  1. روتر را خاموش کنید

این اولین و مهمترین مرحله در اتصال تلفن ثابت شما به روتر Wi-Fi است. شما باید روتر را خاموش کنید. قبل از خاموش کردن روتر، سیم را از برق جدا نکنید. این مسئله باعث می شود شما بتوانید پورت ها را تشخیص دهید.

  1. سیم اترنت را وصل کنید

شما به یک سیم اترنت نیاز خواهید داشت. این همراه با تلفن ثابت ما ارائه می شود و حتی می توانید آن را جداگانه خریداری کنید. سیم اترنت را به پورت های واقع در پشت روتر خود وصل کنید. انتهای دیگر باید به درگاه مربوطه در مودم کابل متصل شود.

  1. روتر خود را به کامپیوتر وصل کنید

شما به یک کابل اترنت اضافی نیاز خواهید داشت. اتصال آن را به درگاه LAN در پشت روتر خود قرار دهید. انتهای دیگر باید به خروجی اترنت در رایانه شما متصل شود.

  1. تلفن را به روتر خود متصل کنید

مرحله بعدی ساده است و شما باید تلفن خانه آنالوگ را از طریق کابل به پشت روتر خود متصل کنید. شما باید به دنبال یک درگاه آداپتور تلفن در پشت روتر خود باشید و گاهی اوقات با عنوان “Phone 1” برچسب گذاری می شود. تبریک می گوییم تلفن ثابت شما اکنون به Wi-Fi متصل است و آماده استفاده است.

این مطلب را از دست ندهید   تلفن بی سیم DECT

 5. مودم و رایانه را روشن کنید

اکنون که همه چیز را تنظیم کرده اید، وقت آن است که مودم و رایانه را روشن کنید. چراغ نشانگر را بررسی کنید. آنها شروع به چشمک زدن کرده و پایدار می شوند. هنگامی که چراغ های نشانگر ثابت هستند، شما خوب می توانید بروید.

  1. روتر را روشن کنید

وقتی مودم پایدار بود، روتر را به پریز متصل کرده و آن را روشن کنید. باید صبر کنید تا چراغ های روتر ثابت شود.

  1. تلفن ثابت خود را تست کنید

اکنون زمان آزمایش خط ثابت شماست. در صورت داشتن آن، یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های صوتی طیف شامل شماره های رایگان بدون هزینه است. برای تهیه پیتزای مورد علاقه خود با مقداری پنیر اضافی می توانید ابتدا با نزدیکترین سالن فروش پیتزا تماس بگیرید.

در دستگاه های که قابلیت مودم و روتر را در خود دارد اتصال چگونه است؟

علاوه بر این، بسیاری از ارائه دهندگان اینترنت یک دستگاه ارائه می دهند که به عنوان مودم و روتر کار می کند. این مورد مخصوص اینترنت پرسرعت ساخته شده است. اگر یکی از این موارد را دارید، آنچه باید انجام دهید اینجاست:

  1. دستگاه خود را خاموش کنید

قبل از اتصال هر چیزی به دلایل ایمنی باید دستگاه شما خاموش باشد.

  1. درگاه پشت دستگاه خود را پیدا کنید

این دستگاه ها هم به عنوان روتر و هم مودم عمل می کنند. بنابراین، تمام خروجی ها در پشت دستگاه وجود دارند. باید پورت تلفن را در پشت تجهیزات خود پیدا کنید.

  1. کابل را وصل کنید

به سادگی یک کابل اترنت را در درگاه دستگاه و انتهای دیگر آن در پشت تلفن قرار دهید.

  1. دستگاه را روشن کنید
این مطلب را از دست ندهید   حذف پیام صوتی تلفن ثابت

حالا که همه کابل ها در جایی که قرار است وصل شوند، روتر را خاموش کنید. چراغ های نشانگر را بررسی کنید. هنگامی که این چراغ ها ثابت هستند، شما خوب هستید که از تلفن خود استفاده کنید.

  1. تماس آزمایشی

با استفاده از تلفن خود یک تماس آزمایشی کوتاه برقرار کنید. قبل از آن، تلفن را بردارید و به صدای شماره گیری گوش دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =