نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلفن پاناسونیک ما درست در زمانی که به آن نیاز داریم بد رفتار می‌کند. چه نتوانید تماس های خروجی برقرار کنید، چه صدای شماره گیری را نشنیده باشید یا با مشکل شارژ مواجه شوید، تلفن پاناسونیک شما ممکن است مشکل ساز باشد. بنابراین، چه راهی برای رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک در سال 2022 وجود دارد؟ که در این راهنما متوجه خواهیم شد.

نحوه رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک

رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک

در اینجا ما راه حل های گام به گام برای رایج ترین رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک را بررسی خواهیم کرد.

No Dial Tone برای رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک

هیچ صدای شماره گیری در تلفن پاناسونیک خسته کننده نیست! اگر تلفن پاناسونیک شما هنگام برقراری تماس صدای شماره گیری نمی دهد، باید اتصال مسی شما مشکل داشته باشد. به طور کلی، به دلیل تخریب سیم‌های مسی اتصال تلفن و شبکه تلفن شما اتفاق می‌افتد.

در رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک برای بررسی اینکه آیا مشکل از سیم های مسی شماست، مطمئن شوید که تلفن شما به طور ایمن به جک دیواری وصل شده است. اگر از تلفن بی‌سیم استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که باتری آن کارآمد است و واحد پایه آن به یک پریز متصل است.

هنگامی که تأیید شد سیم‌های مسی شما نادرست هستند، آنها را تعویض کنید. اما توجه داشته باشید که شرکت های مخابراتی خطوط پاناسونیک مسی خود را به دلیل مجوز FCC متوقف می کنند. بنابراین، توصیه می کنیم نوع جدیدتری از تلفن پاناسونیک مانند تلفن همراه را انتخاب کنید.

عدم کار کردن تلفن پاناسونیک

در رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک اگر اینترنت و مودم شما خوب کار می کند اما تلفن پاناسونیک قطع است، نشان دهنده مشکل مودم یا خطای شبکه داخلی است. ابتدا مودم را ریبوت کنید و ببینید کمک می کند یا خیر. اگر اینطور نیست، مطمئن شوید که هیچ قطعی تلفن پاناسونیک در منطقه شما وجود ندارد. اما اگر قطعی وجود ندارد، با ارائه دهنده تلفن پاناسونیک خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید مشکل را برطرف کنند.

این مطلب را از دست ندهید   علت قطع شدن متوالی تلفن پاناسونیک

مسئله شارژ

اگر تلفن پاناسونیک شما به درستی شارژ نشود کار نخواهد کرد. در این صورت، سعی کنید کنتاکت های باتری را با یک پارچه خشک تمیز کنید و ببینید که آیا اکنون شارژ می شود یا خیر. اگر کمکی نکرد، آداپتور برق متناوب خود را از پریز جدا کرده و دوباره وصل کنید. یا از پریز برق دیگری استفاده کنید تا مطمئن شوید که پریز مشکلی ندارد. در نهایت، باتری های گوشی خود را تعویض کنید تا ببینید آیا باتری های موجود تمام شده اند یا خیر.

اخطار بدون خط برای رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک

در رفع مشکلات اولیه تلفن اگر تلفن شما خط تلفن فعال را تشخیص ندهد، خطای No Line را نمایش می دهد. سریعترین راه حل این است که مطمئن شوید پایه تلفن و جک تلفن شما متصل هستند. اگر اینطور نیست، نشان دهنده مشکل داشتن کابل تلفن است. در این صورت، کابل تلفن خود را با یک کابل جدید جایگزین کنید تا مشکل برطرف شود. اما اگر کمکی نکرد، بررسی کنید که آیا اتصال سیم مسی شما خوب کار می کند یا خیر. اگر نه، ممکن است لازم باشد کابل های سیم مسی خود را نیز تعویض کنید.

بدون لینک به پایگاه

اگر گوشی شما نمی تواند به پایه متصل شود، آداپتور برق متناوب پایه را از پریز جدا کرده و بعد از یک دقیقه دوباره وصل کنید. اما اگر کار نکرد، گوشی خود را مجدداً در پایه ثبت کنید یا از پریز برق دیگری استفاده کنید.

عدم برقراری تماس های خروجی

در رفع مشکلات اولیه تلفن اگر قادر به برقراری تماس های خروجی از تلفن خود نیستید، ممکن است به جک دیواری متصل نباشد. در این صورت، کابل خط تلفن خود را با کابل جدید تعویض کنید تا مشکل برطرف شود. اما اگر خط تلفن فعلی شما خوب است، با ارائه دهنده تلفن خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که در منطقه شما قطعی وجود ندارد. همچنین می توانید سعی کنید تمام تجهیزات تلفن خود را از برق بکشید و بعد از یک دقیقه دوباره آنها را وصل کنید تا بر این مشکل غلبه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی تلفن بی سیم پاناسونیک در یک دقیقه

بیشتر بدانید: باتری تلفن بی سیم Panasonic KX-TG2431

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سه =