نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب‌یابی تلفن بی‌سیم پاناسونیک تنها چند دقیقه طول می‌کشد، که این زمان صرف شده است که می‌تواند شما را از رفتن به تعمیرگاه یا یک خرده‌فروش تلفن باز دارد. پرداخت هزینه به یک تکنسین برای تعمیر تلفن بی سیم پاناسونیک احتمالاً بیش از خرید ساده یک جایگزین هزینه خواهد داشت، بنابراین این استراتژی ها را دنبال کنید تا ببینید آیا می توانید عیب یابی تلفن بی سیم پاناسونیک خود را تعمیر کنید تا دوباره کار کند یا خیر.

عیب یابی تلفن بی سیم پاناسونیک

مشکلات برق و عیب یابی تلفن بی سیم پاناسونیک

آداپتور برق متناوب تلفن بی‌سیم پاناسونیک را از دیوار جدا کنید، یک دقیقه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید. اگر چراغ LED برق روی واحد پایه روشن نشد، پریز دیگری را امتحان کنید. اگر همچنان روشن نشد، مطمئن شوید که گوشی در پایه واحد پایه محکم است. اگر گوشی را پیدا نکردید، دکمه “مکان” را در واحد پایه پاناسونیک فشار دهید و سپس صدای بیپ را دنبال کنید تا گوشی را پیدا کنید.

  • آداپتور برق متناوب تلفن بی‌سیم پاناسونیک را از دیوار جدا کنید، یک دقیقه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید.
  • اگر همچنان روشن نشد، مطمئن شوید که گوشی در پایه واحد پایه محکم است.

برای عیب یابی تلفن بی سیم پاناسونیک اگر گوشی شارژ نمی شود، درپوش کشویی پشت گوشی را بردارید و با جدا کردن دوشاخه متصل به دو سیم (قرمز و مشکی) از جک داخل گوشی، بسته باتری را جدا کنید. باتری قدیمی را با خود به فروشگاه لوازم الکترونیکی ببرید تا جایگزین صحیح را بخرید یا آنلاین سفارش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک

تشدیدات دستگاه پاسخگویی

اگر منشی تلفنی ضبط نمی کند، دکمه «پاسخ روشن» را فشار دهید تا چراغ LED روشن شود. اگر دستگاه پیام‌های دریافتی را ضبط نمی‌کند، بررسی کنید که آیا از طریق ارائه‌دهنده خدمات تلفن خود سرویس پست صوتی دارید، زیرا ممکن است پست صوتی تماس‌های دریافتی را قبل از اینکه واحد پاناسونیک دریافت کند، ضبط می‌کند. قبل از اینکه دستگاه شروع به ضبط تماس های دریافتی کند، تنظیمات روی منشی تلفنی را برای تعداد زنگ ها بررسی کنید (تنظیم پیش فرض چهار زنگ است).

مرتب کردن چند گوشی برای عیب یابی تلفن بی سیم پاناسونیک

برخی از تلفن های بی سیم پاناسونیک دارای حداکثر پنج گوشی هستند. ممکن است لازم باشد گوشی اصلی را طوری تنظیم کنید که با واحد پایه متصل به فیش دیواری تلفن همگام شود و شماره هایی را به گوشی های دیگر اختصاص دهید. یک گوشی که در حالت “روشن” باقی مانده است ممکن است برقراری تماس با هر یک از گوشی های دیگر را غیرممکن کند. این کار تا زمانی ادامه خواهد داشت که یا باتری گوشی از بین برود یا گوشی خاموش شود و شارژر آن جایگزین شود.

برای عیب یابی تلفن بی سیم پاناسونیک با فشار دادن دکمه منو روی گوشی، سپس دکمه پایین و انتخاب شماره ای که می خواهید به آن گوشی اختصاص دهید، گوشی اصلی را همگام کنید. به یاد داشته باشید که آن گوشی را در واحد پایه بگذارید یا فقط با جابجایی مجدد از طریق منو، شماره گوشی را بررسی کنید تا تشخیص دهید کدام گوشی کدام است.

  • برخی از تلفن های بی سیم پاناسونیک دارای حداکثر پنج گوشی هستند.
  • به یاد داشته باشید که آن گوشی را در واحد پایه بگذارید یا فقط با جابجایی مجدد از طریق منو، شماره گوشی را بررسی کنید تا تشخیص دهید کدام گوشی کدام است.
این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی اولیه تلفن بی سیم پاناسونیک

بیشتر بدانید: افزودن گوشی به تلفن پاناسونیک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 19 =