نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین تلفن‌های پاناسونیک به دور از فناوری اضافی، می‌توانند دستگاه‌های ارزشمندی برای هر دفتر خانگی باشند. مطمئناً، بسیاری از خانه‌ها ممکن است برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی، از تلفن ثابت خودداری کنند، اما برای هر کسی که در شرایط آب و هوایی کنونی از خانه کار می‌کند، و همچنین صاحبان مشاغل کوچک، تلفن ثابت همچنان ضروری است. نه تنها این، بلکه خطوط ثابت اتصالات پایدارتری را ارائه می‌کنند، عاری از تأثیرات آب و هوا و هر چیز دیگری که می‌تواند کیفیت تماس را به خطر بیندازد. در ادامه دو مدل از بهترین تلفن پاناسونیک 2022 را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین تلفن پاناسونیک 2022

معرفی بهترین تلفن پاناسونیک 2022

پاناسونیک طیف وسیعی از تلفن ها را تولید می کند به همین دلیل به راحتی می توانید با خیال راحت تلفن مناسب خود را تهیه کنید. اما در این مقاله به بررسی 2 نمونه از بهترین تلفن پاناسونیک 2022 خواهیم پرداخت.

Panasonic KX-TGE433B با طراحی زیبا

بهترین چیز در مورد Panasonic KX-TGE433B ترکیبی از ویژگی های مفید و تنظیمات قابل تنظیم، همراه با رابط کاربری آسان آن است. این سیستم تلفن بی سیم شامل یک منشی تلفنی و سه گوشی است که در مجموع تا شش عدد قابل ارتقا است. این به راحتی بهترین انتخاب تلفن بی سیم ما در حال حاضر است.

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بهترین تلفن پاناسونیک 2022 بسیار مهم است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ با کنتراست بالا، نمایش سیاه و سفید است. دکمه ها از طرح رنگ یکسانی پیروی می کنند و برای شماره گیری آسان حتی در تاریکی نور پس زمینه دارند. این گوشی بزرگتر از سایر گوشی هایی است که بررسی کردیم، بنابراین شیک ترین یا زیباترین گزینه نیست.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی کلی Panasonic KX-TGE433B

در سمت چپ یک جک هدست برای مکالمه هندزفری وجود دارد. می توانید از بلندگوی گوشی نیز استفاده کنید، اما کیفیت صدا از طریق اتصال سیمی بهتر است. یک دکمه اختصاصی بلوک تماس در سمت راست پایین صفحه کلید وجود دارد تا به راحتی از بازاریابان تلفنی فرار کنید. اگر مشترک خدمات شناسه تماس گیرنده شرکت تلفن خود شوید، می توانید تا 250 شماره را با این ویژگی مسدود کنید. با شناسه تماس گیرنده، نام تماس گیرنده در هر گوشی نمایش داده می شود و می توانید شناسه تماس گیرنده مکالمه را به زبان انگلیسی یا اسپانیایی تنظیم کنید، که به شما امکان می دهد بدون نگاه کردن به تلفن، بشنوید که چه کسی در حال تماس است.

عملکرد باتری

عملکرد باتری در بهترین تلفن پاناسونیک 2022 بسیار مهم است.از میان گوشی هایی که ما تست کردیم، Panasonic KX-TGE433B یکی از بهترین عملکرد باتری را داشت. شارژ شدن از حالت خالی به پر 5.5 ساعت طول کشید (در مقایسه با میانگین زمان شارژ 6.5 ساعته) و یکی از طولانی ترین گوشی ها در تست های زمان بندی آماده به کار ما بود.

اما جدا از عملکرد معمولی تلفن، یک ویژگی پشتیبان برق اضطراری عالی نیز دارد. اگر برق قطع شود، می‌تواند از یک گوشی شارژ شده برق بگیرد و به شما امکان برقراری تماس را بدهد. اگرچه این زیباترین تلفن پاناسونیکی نیست که ما بررسی کردیم، KX-TGE433B به راحتی بهترین تلفن پاناسونیکی است که به طور کلی آزمایش کرده‌ایم. این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک تلفن خانگی بیش از حد معمول است.

این مطلب را از دست ندهید   مهم ترین کدهای تلفن بیسیم پاناسونیک

Panasonic KX-TG7875S بهترین تلفن بی سیم برای کاربران تجاری خانگی

Panasonic KX-TG7875S دارای ویژگی های بیشتری نسبت به هر تلفن بی سیم دیگری است که ما آزمایش کرده ایم، و اگرچه این ویژگی ها نسبت به سایرین نیاز به تنظیمات پیچیده تری دارند، اما می تواند ارزش آن را داشته باشد تا هرگز تماس مهمی را از دست ندهید.

سیستم تلفن بی سیم KX-TG7875S دارای پنج گوشی است و تا شش گوشی قابل ارتقا است. این دستگاه دارای تمام ویژگی های استاندارد است: منشی تلفنی، دایرکتوری دفترچه تلفن، گوشی با نور پس زمینه LCD، اینترکام گوشی و گزارش تماس. همچنین عملکردهای ممتازی مانند شناسه تماس گیرنده مکالمه، جک هدست در هر گوشی، عمر باتری عالی، عملکرد باتری پشتیبان و بلوک تماس تا 250 شماره را اضافه می کند. در حالی که صفحه LCD به راحتی قابل خواندن است، دکمه ها برای محیط های کم نور طراحی نشده اند.

بهترین تلفن پاناسونیک 2022 و قابلیت های گوشی

در بهترین تلفن پاناسونیک 2022 قابلیت های گوشی بسیار مهم است. چیزی که این گوشی را از سایر تلفن های بی سیمی که بررسی کردیم متمایز می کند، یکپارچه سازی تلفن همراه آن است. ویژگی Link2Cell پاناسونیک به شما امکان می دهد دو تلفن همراه را از طریق بلوتوث به سیستم متصل کنید. این به شما امکان می‌دهد تا تماس‌های تلفن همراه را با گوشی‌های پاناسونیک خود برقرار کرده و به آنها پاسخ دهید، که برای مثال اگر گوشی هوشمند خود را در اتاق دیگری شارژ می‌کنید، می‌تواند مفید باشد. پایه این گوشی پاناسونیک دارای پورت USB نیز می باشد تا بتوانید گوشی موبایل خود را نیز شارژ کنید. می‌توانید هشدارهای پیام متنی را تنظیم کنید تا گوشی‌هایتان هنگام دریافت پیام به شما اطلاع دهند و تلفن پاناسونیک می‌تواند پیام‌های شما را به یک شماره تلفن ثبت‌شده ارسال کند تا منشی تلفنی شما را در حال حرکت بررسی کند.

این مطلب را از دست ندهید   علت قطع شدن متوالی تلفن پاناسونیک

اگر تلفن بی سیمی می خواهید که شما را متصل نگه دارد، Panasonic KX-TG7875S یکی از بهترین تلفن های دارای ویژگی های موجود است. با این حال، استفاده از این تلفن بی سیم نسبت به مدل های دیگر پیچیده تر است. به عنوان مثال، اکثر تلفن های دیگر با ویژگی های مسدود کردن تماس دارای یک دکمه اختصاصی برای آن عملکرد هستند، اما این مدل برای انجام همان کار به کد نیاز دارد. با این حال، اگر به دنبال یکپارچه سازی تلفن همراه و یک تلفن بی سیم عالی برای تجارت هستید، این یک گزینه عالی است.

بیشتر بدانید: تنظیم تلفن ثابت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =