نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

Panasonic KX-TGE433B یک تلفن بی‌سیم است که مملو از ویژگی‌ها است، اما استفاده از آن با یک گوشی شفاف و محکم بسیار ساده است. این تلفن بی‌سیم در خانه به خوبی کار می‌کند، همانطور که در دفتر کار با ویژگی‌هایی مانند نظارت بر نوزاد برای والدین یا هدست و هندزفری برای دفاتر کار می‌کند. عمر باتری یک ویژگی برجسته است که به این معنی است که گوشی نه تنها می تواند برای مدت طولانی از داک خارج شود، بلکه به سرعت شارژ می شود. اینترکام تلفن به تلفن یکی دیگر از ویژگی های خوب است که در دفاتر و همچنین در خانه های بزرگتر که دارای تلفن در چندین طبقه هستند به خوبی کار می کند. به همین دلیل است که در صدر لیست ما از بهترین تلفن های بی سیم (در تب جدید باز می شود) در سال 2021 است.

Panasonic KX-TGE433B

طراحی و زیبایی Panasonic KX-TGE433B

Panasonic KX-TGE433B پایه ای است، اما این یک نکته مثبت است. دکمه‌های محکم و درشتی دریافت می‌کنید که به راحتی فشار داده می‌شوند و به لطف نور پس‌زمینه، حتی در تاریکی نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. همچنین یک دکمه تنظیم صدا در کناری برای تنظیم آسان سطح صدا در حین مکالمه با تلفن همراه با گوش وجود دارد.

منوها واضح هستند و با استفاده از بخش کنترل مرکزی به راحتی می توان آنها را پیمایش کرد. صفحه نمایش با یک صفحه نمایش بزرگ که به اندازه کافی روشن است که هم در داخل و هم در خارج از خانه زیر نور مستقیم خورشید کار کند، به همان اندازه شفاف است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض اسپیکر پشت پاناسونیک KX-TGE233

شما ایستگاه اصلی و تلفن را با کنترل های پست صوتی و همچنین دو پایه دیگر برای گوشی های دیگر دریافت می کنید. هر سه گوشی همراه با یک قلاب برای اتصال آن به کمربند شما در صورت نیاز – می گویند در حالی که خارج از منزل در حیاط کار می کنید. پشتیبانی از حداکثر شش گوشی از یک ایستگاه پایه وجود دارد.

در حالی که این گوشی حس پلاستیکی دارد، اما به طرز مطمئنی محکم است. این‌ها احساس می‌کنند که می‌توانند یک یا دو ضربه را بدون اینکه تحت تأثیر قرار بگیرند، بزنند. این دلیل دیگری است که سادگی آنها چیز خوبی است زیرا کمتر اشتباهی وجود دارد.

ویژگی های خاص Panasonic KX-TGE433B

Panasonic KX-TGE433B دارای یک پاسخگوی بسیار ساده و جامع است. این می تواند تا 17 دقیقه صدا ضبط کند که می تواند در 64 پیام جداگانه تقسیم شود. شما می توانید هم از ایستگاه پایه و هم از گوشی ها به طور مستقیم به اینها دسترسی داشته باشید.

هر گوشی به لطف یک پورت از بلندگو و هدست پشتیبانی می کند. این ویژگی بلندگو است که وقتی تلفن در حالت مانیتور کودک قرار می گیرد یا برای صفحه بندی صوتی استفاده می شود، استفاده می شود.

تلفن را می توان به عنوان یک سیستم مخابره داخل ساختمان در اطراف ملک شما استفاده کرد. این به معنای استفاده بین گوشی و پشتیبانی از حداکثر سه گوشی در یک زمان در یک تماس کنفرانسی است.

این تلفن ها دارای حداکثر 15 گزینه زنگ زنگ هستند که پلی فونیک هستند. هنگام مکالمه می توان از دکمه تنظیم صدا برای تغییر خروجی شش سطح برای وضوح استفاده کرد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات اولیه تلفن پاناسونیک

شما می توانید تا 101 ورودی در دفترچه تلفن ذخیره کنید و گوشی 5 شماره گیری آخر و 50 ورودی ID تماس گیرنده شما را به خاطر می آورد. اگر ارائه‌دهنده خط تلفن شما شناسه تماس‌گیرنده را ارائه می‌دهد، آن را روی صفحه نمایش می‌بینید و همچنین می‌توانید تماس تلفنی را در صورت تمایل نشان دهید که چه کسی زنگ می‌زند.

این امکان وجود دارد که تا 250 شماره را مسدود کنید که شامل بازاریاب‌های تلفنی و کلاهبرداران می‌شود، همه با استفاده از یک دکمه ساده.

دارای یک نسخه پشتیبان است تا در صورت قطع برق، همچنان بتوانید تماس های دریافتی را برقرار کنید زیرا پایه برق را از باتری گوشی شارژ شده می گیرد. اگر یک کاربر تجاری هستید و خواستار ویژگی‌های بیشتری هستید، به جای آن سیستم Panasonic KX-TG7875S را توصیه می‌کنیم که گران‌تر است، اما بسیار متنوع‌تر است.

خرابی پاناسونیک

عملکرد Panasonic KX-TGE433B

Panasonic KX-TGE433B یکی از بهترین هایی بود که ما آزمایش کردیم. این به لطف آسان بودن استفاده از گوشی و همچنین عملکرد آن بدون پیچیدگی بیش از حد است.

عمر باتری قابل ذکر است زیرا 50 ساعت عمر قابل توجهی را در حالت آماده به کار در خارج از داک ارائه می دهد. این بدان معناست که می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن، به‌عنوان مانیتور کودک به‌طور مؤثر از آن استفاده کنید. مهمتر از همه، این گوشی همچنین تنها در پنج ساعت و نیم بسیار سریع شارژ می‌شود و سریع‌ترین سرعتی است که ما آزمایش کردیم.

گزینه‌های آهنگ زنگ با انواع مختلف مناسب هستند، از تلفن خانگی نرم‌تر گرفته تا سبک اداری که توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند، چیزی برای همه وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   علت خطای مشغول بودن خط تلفن پاناسونیک

حالت تماس با بلندگو با صدای بلند و واضح . با این حال، اگر هدستی را برای مکالمه هندزفری وصل کنید، همانطور که انتظار دارید، این گزینه واضح‌تر است. برای وضوح بیشتر از اکثر گوشی‌های هوشمند (در برگه جدید باز می‌شود) بهتر عمل می‌کند، که کاملاً چیزی است.

بیشتر بدانید: مشخصات تلفن KX-TS880

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =