نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر با تلفن پاناسونیک خود مشکل دارید و صدای شماره گیری وجود ندارد، نگران نباشید. چند چیز وجود دارد که می توانید آن را امتحان کنید تا دوباره کار کند. ابتدا تمام کابل های تلفن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور ایمن به برق وصل شده اند. اگر جواب نداد، سعی کنید گوشی را از پریز جدا کرده و دوباره وصل کنید. همچنین ممکن است نیاز به تعویض سیم تلفن داشته باشید. اگر همه این موارد را امتحان کرده اید و هنوز صدای شماره گیری وجود ندارد، ممکن است مشکل از خود خط تلفن باشد. با شرکت تلفن خود تماس بگیرید تا ببینید آیا خط مشکلی دارد یا خیر. در ادامه چند راه حل آسان برای رفع صدای شماره گیری تلفن قرار داده شده است.

رفع صدای شماره گیری تلفن

6 دلیل عدم وجود و رفع صدای شماره گیری تلفن

برای رفع صدای شماره گیری اگر تلفن پاناسونیک داشته باشید و صدای شماره گیری نداشته باشید، می تواند خسته کننده باشد. چندین دلیل احتمالی برای این مشکل وجود دارد. این مقاله شش دلیل معمولی برای عدم وجود صدای شماره گیری در خط تلفن شما را بررسی می کند.

  1. تنظیم نادرست تلفن پاناسونیک

برای رفع صدای شماره گیری تنظیم نادرست خط پاناسونیک یکی از دلایل احتمالی عدم وجود صدای شماره گیری در خط تلفن شما است. فرض کنید به تازگی نقل مکان کرده اید یا سرویس تلفن پاناسونیک خود را نصب کرده اید. در این صورت ممکن است تکنسین خط تلفن شما را به درستی وصل نکرده باشد. این را می توان با تماس با ارائه دهنده خدمات خود و ارسال یک تکنسین برای رفع مشکل به راحتی برطرف کرد.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی تلفن بی سیم پاناسونیک

در حالی که مشکلات مربوط به صدای شماره گیری تلفن خود را عیب یابی می کنید، ارائه دهنده خدمات تلفن پاناسونیک شما شروع به بازنشستگی خطوط پاناسونیک سیم مسی کرده است تا راه را برای خدمات گران قیمت مبتنی بر اینترنت، طبق دستور FCC 19-72 باز کند.

  1. سیم تلفن و رفع صدای شماره گیری تلفن

بریکی دیگر از دلایل احتمالی عدم وجود و رفع صدای شماره گیری ، سیم تلفن آسیب دیده یا قطع شده است. اطمینان حاصل کنید که سیم تلفن و جک دیواری به طور ایمن به تلفن شما وصل شده اند. اگر کابل آسیب دیده به نظر می رسد، ممکن است لازم باشد آن را تعویض کنید.

  1. فیلترها

اگر اتصال اینترنت DSL دارید، ممکن است لازم باشد از فیلترها در خط تلفن خود استفاده کنید. این فیلترها از تداخل بین تلفن و سرویس اینترنت شما جلوگیری می کنند. اگر فیلترها را نصب نکرده باشید، یا اگر آنها به درستی وصل نشده باشند، ممکن است صدای شماره گیری در خط تلفن شما ایجاد نشود.

  1. جک تلفن دیواری

اگر بیش از یک گوشی در خانه خود دارید، هر گوشی باید به جک تلفن دیواری خود متصل باشد. اگر هر یک از جک ها به درستی کار نمی کنند، ممکن است صدای شماره گیری در خط تلفن شما ایجاد نشود.

  1. تلفن معیوب

اگر سایر علل احتمالی عدم و رفع صدای شماره گیری خود را از بین برده اید، ممکن است مشکل از تلفن شما باشد. سعی کنید از تلفن دیگری استفاده کنید تا ببینید آیا می توانید صدای شماره گیری دریافت کنید. در غیر این صورت، احتمالاً مشکل از تلفن شماست و باید برای کمک با سازنده تماس بگیرید.

  1. چرخه قدرت

اگر هیچ یک از راه حل های بالا مشکل را حل نکرد، ممکن است نیاز به چرخه برق سیستم تلفن خود داشته باشید. برای انجام این کار، مودم تلفن خود (و در صورت داشتن روتر) را به مدت 30 ثانیه از پریز برق جدا کنید. سپس آن را دوباره وصل کنید و چند دقیقه صبر کنید تا دوباره راه اندازی شود. این باید مشکل را حل کند و صدای شماره گیری را در اختیار شما قرار دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پورت پاور پاناسونیک KX-TGE233

اگر همچنان با عدم وجود خود مشکل دارید، در تماس با ارائه دهنده خدمات تلفن خود برای کمک دریغ نکنید.

بیشتر بدانید: تنظیم پاسخگویی تلفن پاناسونیک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 7 =