نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تنظیم ماشین پاسخگویی در تلفن پاناسونیک

تلفن پاسخگوی تلفن بی سیم خود را تنظیم کنید. سیستم تلفن بی سیم پاناسونیک شما با یک تلفن پاسخگویی همراه است که برای ضبط پیام ها طراحی شده است. پاسخگوی خود را مطابق با تنظیمات شخصی خود تنظیم کنید تا بتوانید در مدت زمانی که از خانه دور هستید پیام ها را جمع آوری کنید. پس از اینکه دستگاه پاسخگویی شما راه اندازی شد دقیقاً به همان شیوه ای که شما ترجیح می دهید کار می کند و هر زمان که از محل کار یا بازی به خانه برگشتید می توانید به پیام های خود گوش فرا دهید و تماس های تلفنی را برگردانید. نحوه تنظیم ماشین پاسخگویی در تلفن پاناسونیک بسیار اسان است و فقط کافی است دستور العمل زیر را اجرا نمایید.

مرحله 1

برای نحوه تنظیم ماشین پاسخگویی در تلفن پاناسونیک ابتدا باید دکمه (Greeting Check) را در پایه تلفن پاناسونیک خود فشار دهید تا به تبریک سلام کنونی گوش دهید. اگر سلام فعلی رضایت بخش است، می توانید آن را ترک کنید.

مرحله 2

بعد از انجام مرحله ی قبل حال دکمه (Greeting rec) را در پایه تلفن پاناسونیک خود فشار دهید و به یک بوق گوش دهید. واضح صحبت کنید و یک سلام کوتاه ضبط کنید. پس از پایان ضبط پیام، دکمه (Greeting rec) را فشار دهید.

مرحله 3

بعد از فشار دادن دکمه (Greeting rec) حال باید پیام ضبط شده خود را با فشار دادن دکمه (بررسی تبریک) بررسی کنید. اگر پیام ضبط شده جدید را دوست دارید، همه چیز آماده است. در غیر این صورت، مراحل را تکرار کنید تا پیامی که دوست دارید دریافت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی تلفن بیسیم پاناسونیک

مرحله 4

حال باید میزان صدا را مشخص نمایید. میزان صدای تلفن را در تلفن پاناسونیک خود تنظیم کنید. پیکان (بالا) را فشار دهید تا میزان صدا کم شود و پیکان (پایین) را فشار دهید تا میزان صدا کم شود. این به منظور افزایش تجربه گوش دادن به پیام شما طراحی شده است.

مرحله 5

قبل از بلند شدن تلفن پاسخ، تعداد زنگ هایی را که می خواهید تلفن از آن بلند شود انتخاب کنید. تنظیمات کارخانه چهار حلقه است. (منو) را فشار دهید و دکمه بالا یا پایین را فشار دهید تا به (تنظیمات اولیه) برسید. (انتخاب) را در (تنظیم پاسخ) فشار دهید. (تعداد حلقه ها) را فشار دهید. با استفاده از کلیدهای بالا یا پایین تعداد حلقه ها را انتخاب کنید و سپس دکمه (انتخاب) را بزنید.

مرحله 6

در این مرحله به راحتی می توانید تعداد پیام ها را مشاهده نمایید. دکمه (پخش) دستگاه پاسخگو را فشار دهید تا به پیام های خود گوش دهید. یک عدد در پایه تلفن ظاهر می شود تا تعداد پیام های شما را نشان دهد. همچنین می توانید در مرحله پیام ها را حذف کرده و برای حذف پیام های خود از سیستم پاسخگویی تلفن Panasonic، Delet فشار دهید.

با انجام این مراحل ساده به راحتی می توانید سیستم پاسخگویی تلفن خود را مدیریت کرده و از آن استفاده نمایید و متوجه می شوید که این سیستم بسیار کار امد است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =