نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی تلفن می گوید شماره ای که به آن رسیده اید در حال حاضر تماس را قبول نمی کند، به چه معناست؟

گاهی اوقات، وقتی شماره تلفنی را می گیرید، تماس کامل نمی شود. به جای اینکه به یک شخص یا صندوق پستی پست صوتی برسید، قبل از قطع ارتباط پیام ضبط شده ای دریافت می کنید.

اگر فقط یک تماس برقرار کرده اید که به شما گفته می شود (شماره ای که رسیده اید در سرویس نیست)، پس با این روبرو شده اید. این پیام ها که از طیف های مختلفی به سبک های مختلف ارائه می شوند، به عنوان (پیام رهگیری) یا (رهگیری ضبط) شناخته می شوند و آنقدرها که مرموز به نظر می رسند، نیستند.

در صورت عدم انجام تماس تلفنی، خواه تماس با یک خط مشاغل برقرار شود و یا شماره تلفن شخصی، آنها به طور خودکار تحویل می شوند. آنها به چند دلیل رخ می دهند.

پیام رهگیری چیست؟

پیام رهگیری یا ضبط رهگیری یک کلیپ صوتی ضبط شده و کوتاه است که در صورت عدم رسیدن تماس تلفنی به مقصد مورد نظر، به تماس گیرنده تحویل داده می شود.

این پیام ها ده ها سال است که مورد استفاده قرار می گیرند و در حالی که بسیاری از پیام های رهگیری از فرمت استانداردی استفاده می کنند که در دهه 1980 تصویب شده است، اما به پیام گیرندگان با پیام هایی از جمله )شخصی که سعی می کنید با او تماس بگیرید در این زمان تماس دریافت نمی کند( اطلاع می دهید، پیام های رهگیری بین تلفن متفاوت است شرکت های حمل و نقل اگرچه این نام به معنای دیگری است، اما این پیام ها همیشه در پاسخ به تماس هایی که توسط یک شرکت مخابراتی رهگیری می شود، ارسال نمی شوند.

این مطلب را از دست ندهید   حذف پیام تلفن ثابت

در عوض، پیام های رهگیری با شرایطی که یک خط تلفن مشخص را غیرقابل دسترسی می کند، اعم از اینکه کاربر یک تلفن را برای «مزاحم نشوید» یا یک برج تلفن با مشکل مکانیکی تنظیم کند، ایجاد می شود.

علل پیام را رهگیری کنید

از آنجا که اکثر پیام های رهگیری عمومی هستند، تشخیص اینکه چرا شماره گیری یک شماره منجر به تماس ناموفق شده دشوار است. در بیشتر مواقع، یک پیام رهگیری به دلیل قطع نشدن قبض یک خط تلفن یا قطع شدن آن، ایجاد می شود، اما پیام های تلفن را می توان به همین سادگی از طریق تلفنی که برای تماس دیگری استفاده می شود یا تنظیم شده است، درخواست کرد.

تماس ها را برای مدت زمانی به طور خودکار رد کنید. مشکلات موجود در شرکت مخابراتی تلفن همچنین می تواند پیام رهگیری را تحریک کند. بعضی اوقات، دلیل تماس ناموفق توسط خود پیام رهگیری توصیف می شود، اما این نادر است

آیا من مسدود شده ام؟

هنگام تماس با شماره شخصی، دریافت پیام رهگیری ممکن است شما را به این فکر بیندازد که آیا شماره تلفن شما توسط شخصی که می خواهید با او تماس بگیرید مسدود شده است، خصوصاً اگر در این پیام آمده باشد (شماره ای که شماره گیری کرده اید نمی تواند این تماس را بپذیرد.) این ایده که احتمالاً شما را مسدود کرده اند ممکن است ناراحت کننده باشد.

با این حال، یک پیام رهگیری از یک شماره آشنا همیشه یک بلوک را نشان نمی دهد. اگر تماس چندین بار زنگ بخورد، تلفن به احتمال زیاد شلوغ است یا مالک به راحتی در دسترس نیست. اگر قبل از ارسال پیام رهگیری یک بار زنگ بخورد، مشکل دیگری وجود دارد. اگر پس از تلاش های مکرر قادر به تماس با صاحب تلفن نیستید، ممکن است شماره شما مسدود شده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   برنامه ریزی Panasonic KX T7730
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نوزده =