نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه پیام ها را در تلفن خانه حذف کنیم ؟

اکثر تلفن های خانگی به اندازه کافی پیشرفته هستند که بسیاری از پیام های صوتی را در خود جای می دهند. با این حال، از آنجا که تلفن ها حافظه نامحدود ندارند، لازم است پیام های قدیمی در تلفن به طور مرتب حذف شوند. در حالی که این از تلفن به تلفن تا حدودی متفاوت است، اما روشهای کلی وجود دارد که می تواند پیامهای تلفنی را حذف کند. با این کار می توانید حافظه را آزاد کرده و اطمینان حاصل کنید که همه پیام های جدید می توانند ذخیره شوند و هیچ یک از قلم نمی افتند.

مرحله 1

با پست صوتی خود، یا از راه دور از طریق تلفن دیگری یا از طریق تلفن شخصی خود تماس بگیرید. اگر دستگاه پاسخگویی دارید، هنگام مرور پیام های قدیمی، (حذف) را فشار دهید.

مرحله 2

در صورت لزوم رمز ورود خود را شماره گیری کنید. اگر نیازی به گذرواژه نیست، شماره (که معمولاً 1) مربوط به پخش پیام های قدیمی است را فشار دهید.

مرحله 3

پیام های قدیمی را که نمی خواهید نگه دارید حذف کنید. هنگام پخش پیام های قدیمی، دکمه حذف آنها را فشار دهید: ممکن است از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت باشد. اگر مطمئن نیستید، هنگام فشار دادن شماره، به پاسخ خودکار گوش دهید. اگر پاسخ (پیام حذف شده) باشد، این عدد صحیح است.

مرحله 4

تا زمان پاک شدن صندوق ورودی، حذف همه پیام های ناخواسته را ادامه دهید. اکنون این فضا برای پیام های دریافتی باقی خواهد ماند.

این مطلب را از دست ندهید   کدهای تلفن پاناسونیک KX-T7665

نحوه رفع انسداد تماس با تلفن پاناسونیک

مسدود کردن تماس های ناخواسته شاید یکی از بزرگترین ویژگی های تلفن های مدرن باشد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است شماره ای را که نمی خواهید مسدود شود، به طور تصادفی در لیست مسدود شده خود قرار دهید. اگر تلفن پاناسونیک دارید و این اتفاق می افتد، می توانید امور را درست کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد لیست تماس های مسدود شده شوید و شماره را از آن حذف کنید.

مرحله 1

به لیست تماس مسدود شده خود دسترسی پیدا کنید. به منوی اصلی بروید و به پایین بروید ؛ باید یکی از گزینه های ذکر شده در آنجا باشد. کلید (Enter) را فشار دهید تا پس از برجسته شدن به لیست مسدود شده دسترسی پیدا کنید.

مرحله 2

لیست تماس مسدود شده را به پایین پیمایش کنید تا شماره ای را که می خواهید انسداد آن را پیدا کنید پیدا کنید.

مرحله 3

شماره را برجسته کرده و از لیست تلفن حذف کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نه =