نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان Panasonic KX T7730 را برنامه ریزی کرد

Panasonic KX-T7730 یک تلفن اختصاصی است که با بسیاری از سیستم های تلفنی Panasonic کار می کند. دارای 24 دکمه قابل برنامه ریزی و نمایشگر یک خطی است. بسیاری از ویژگی های قابل برنامه ریزی برای این تلفن در دسترس است، بسته به اینکه از طریق سیستم تلفن شما چه ویژگی هایی قابل دسترسی هستند.

چیزهایی که شما نیاز دارید

  • KX-T7730
  • سیستم تلفنی پاناسونیک

مرحله 1

برنامه و دکمه ذخیره خودکار را در تلفن خود پیدا کنید. از این موارد برای شخصی سازی بسیاری از ویژگی های KX-T7730 خود استفاده خواهید کرد. از دکمه برنامه برای ورود یا خروج از برنامه نویسی استفاده می شود.

مرحله 2

اولویت خط خروجی خود را برنامه ریزی کنید، یعنی خطی را که ترجیح می دهید هنگام قطع شدن از آن استفاده کنید. (برنامه) (1) (1) (فروشگاه) را بدون خط فشار دهید. (برنامه) (1) (2) (ذخیره) را برای خارج از خط بیکار فشار دهید. برای یک خط خارج اختصاص داده شده (برنامه) (1) (3) (شماره خط خارج) (ذخیره) را فشار دهید. شماره خط خارج یک عدد یک یا دو رقمی خواهد بود که از طریق سیستم تلفنی شما تنظیم می شود.

مرحله 3

اولویت خط ورودی خود را برنامه ریزی کنید، یعنی خطی را که ترجیح می دهید هنگام قطع شدن به آن پاسخ دهید. (برنامه) (2) (1) فروشگاه )را بدون خط فشار دهید.) برنامه (2) (2) (فروشگاه) را برای خط زنگ فشار دهید. برای یک خط خارج اختصاص داده شده (برنامه) (3) (شماره خط خارج) (ذخیره) را فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی های تلفن KX-TGC212 پاناسونیک

مرحله 4

دکمه های انعطاف پذیر CO را برنامه ریزی کنید. این ردیف داخلی 12 دکمه روشن است. خطوط خارجی شما باید بر روی اینها برنامه ریزی شوند – شما می توانید از هر 12 دکمه دیگر را به هر ترتیب انتخاب کنید. (برنامه) (دکمه CO) )0) (شماره خط خارج) (فروشگاه) را فشار دهید. شماره خط خارج یک عدد یک یا دو رقمی خواهد بود که از طریق سیستم تلفنی شما تنظیم می شود.

مرحله 5

هر دکمه CO انعطاف پذیر استفاده نشده دیگری را برای شماره داخلی یا هر شماره تلفنی که مرتباً شماره گیری می شود برنامه ریزی کنید. (برنامه) )دکمه CO) )1) (شماره داخلی) (فروشگاه) یا (برنامه) )دکمه CO) )2) )9 + شماره تلفن) (فروشگاه) را فشار دهید. باید (9) در ابتدای شماره تلفن وارد شود تا به سیستم تلفن شما گفته شود قبل از شماره گیری، یک خط خارج را ضبط کند، به عنوان مثال (9-1-212-555-1234).

مرحله 6

دکمه های ویژگی قابل برنامه ریزی (ردیف 12 دکمه جامد در سمت راست) را پیدا کنید. این دکمه ها در اصل دکمه های یک لمسی هستند که می توانند برای شماره های داخلی یا شماره تلفن تنظیم شوند. دکمه (برنامه) ((PF)) )شماره داخلی) (فروشگاه) یا (برنامه) )(PF) دکمه) (9 + شماره تلفن) (فروشگاه) را فشار دهید. فراموش نکنید که برای خروج از برنامه نویسی، دوباره 0Program) را فشار دهید.

مرحله 7

دکمه (FWD / DND) خود را پیدا کنید. این دکمه برای تنظیم (تماس به جلو) یا (مزاحم نشوید) در تلفن شما استفاده می شود. برای تنظیم هدایت تماس، با بلند کردن گیرنده یا فشار دادن بلندگو (از حالت قلاب) خارج شوید. مطمئن شوید که به مخابره داخل ساختمان می روید و نه خط خارجی. برای انتقال همه تماس ها، از حالت قلاب خارج شوید، (FWD / DND) )1) (شماره داخلی) (شماره داخلی که می خواهید همه تماس های خود را به آن بازارسال کنید) را فشار دهید (#). پس از شنیدن لحن تأیید، گیرنده را روی قلاب قرار دهید. مراحل تنظیم باز ارسال تماس برای شلوغ / بدون پاسخ همان مراحل بالا است، مگر اینکه (2) را به جای (1) فشار دهید. برای لغو ارسال تماس، به جای (1) (0) را فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   نصب خط تلفن جدید

مرحله 8

برنامه (مزاحم نشوید) که صدای زنگ تلفن شما را متوقف می کند – هر تماس گیرنده فقط صدای DND را می شنود. برای برنامه ریزی، از حالت قلاب خارج شوید، )Program) )4) )#) on-hook را فشار دهید تا تنظیم شود. برای لغو (0) را به جای (4) فشار دهید.

مرحله 9

دکمه پیام را پیدا کنید – این کار با هماهنگی چراغ پیام شما در سمت راست بالای تلفن شما کار می کند. اگر چراغ روشن است، (پیام) را فشار دهید تا پیامی را که از طریق پسوند دیگری یا یک سیستم پست صوتی برای شما باقی مانده است بشنوید. دکمه پیام فقط می تواند به عنوان پیام یا دکمه یک لمسی برنامه ریزی شود. برای برنامه ریزی به عنوان پیام، (برنامه) (پیام) (3) (ذخیره) را فشار دهید. برای برنامه نویسی با یک لمس، (برنامه) (پیام) (1) (شماره داخلی) یا (برنامه) (پیام:( 2 )) 9 + شماره تلفن ) را فشار دهید.

مرحله 10

KX-T7730 خود را با فشار دادن (Program) )#) )*) )Store) به تنظیمات پیش فرض خود برگردانید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =