نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

جک های تلفن بی سیم چگونه کار می کنند؟

جک های تلفن می توانند استفاده از تلفن را اسان تر نمایند برای درک این مسئله ابتدا باید بدانید جک چیست؟ با ما همراه باشید.

تعریف

جک های تلفن بی سیم شما را قادر می سازد تا مقدار جک های تلفن را در خانه خود بدون استفاده از سیم های اضافی افزایش دهید. پریزهای بی سیم تلفن به یک خط تلفن موجود در خانه شما متکی هستند تا هرجایی که پریز برق وجود دارد جک های اضافی اضافه کنید. این سیستم ها شامل یک فرستنده و یک گیرنده است که با هم کار می کنند تا خدمات تلفن را در خانه شما توزیع کنند. اکثر سیستم های جک تلفن بی سیم می توانند چندین گیرنده را که با یک فرستنده ارتباط برقرار می کنند کنترل کنند، به این معنی که شما می توانید از تلفن های بی سیم در هر اتاق از خانه خود لذت ببرید.

نصب و راه اندازی

برای نصب جک های بی سیم به هیچ ابزاری نیاز ندارید. فرستنده و گیرنده مستقیماً با یک شاخه سه شاخه به یک پریز برق متصل می شوند. اولین قدم شما این است که فرستنده را به یک خروجی متصل کنید که در نزدیکی یک جک تلفن کار می کند. فرستنده یا واحد پایه دارای دو رابط تلفن در کنار محفظه پلاستیکی کوچک است.

مرحله بعدی شما این است که یک سیم تلفن را از جک تلفن نزدیک به فرستنده بی سیم به کانکتور علامت گذاری شده (Line) وصل کنید. اتصال دیگر به طور معمول (تلفن) مشخص شده و محلی است که شما گوشی یا تلفن بی سیم خود را به آن متصل می کنید. گیرنده را به یک پریز برق دیگر در اتاق دیگری از خانه خود که دوست دارید خدمات تلفنی داشته باشید، وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی های تلفن KX-TGH220 پاناسونیک

گیرنده دارای یک کانکتور با علامت (Phone) برای نصب گوشی یا پایه تلفن شما در کنار آن است. محافظهای برق، سیمهای الحاقی و نوارهای الکتریکی برای فرستنده ها یا گیرنده های جک تلفن بی سیم توصیه نمی شوند. آنها باید مستقیماً به پریز برق وصل شوند.

کاربرد

جک های تلفن بی سیم با هر گوشی سیم دار یا تلفن بی سیم، دستگاه فکس، گیرنده ماهواره، مودم شماره گیری یا اتصال تلفنی VoIP کار می کنند. گیرنده های متصل به یک خروجی در نزدیکی هر یک از این دستگاه های مربوط به تلفن به همان روشی هستند که پریز دیواری سنتی برای همان دستگاه کار می کند. پس از تنظیم فرستنده، به سادگی سیم تلفن را از دستگاه فکس، گیرنده ماهواره یا سایر اتصالات تلفن به گیرنده فیش تلفن بی سیم وصل کنید. اکثر گیرنده ها و فرستنده ها چراغ های نشانگر قرمز یا سبز دارند، بنابراین بلافاصله می توانید اتصال سرویس را ببینید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =