نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی های تلفن KX-TGH220 پاناسونیک

امروزه تلفن ها یکی از لوازم های خانگی مهم هستند که برای برقراری سریع ارتباط به آن نیاز داریم. وجود تلفن ها در منزل، ادارات و فروشگاه ها و … توانسته ارتباط را سریع تر نماید. شرکت پاناسونیک جزوه بهترین شرکت هایی مطرح دنیا است که در زمینه ی ساخت لوازم خانگی مهارت زیادی را کسب کرده است. یکی از لوازم خانگی های بسیار با کیفیت این برند تلفن ها هستند. از لحاظ ظرافت و سخت افزار، این تلفن ها بسیار کار آمد بوده است. تلفن   KX-TGH220پاناسونیک یکی از تلفن های زیبایی است که توسط این شرکت ساخته شده است. در این مقاله در رابطه با این برند از تلفن و ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ارتباط با موبایل

با استفاده از قابلیت بلوتوث می توانید به راحتی به گوشی متصل شوید فقط کافی است بلوتوث گوشی را به موبایل متصل کرده تا با استفاده از آن ارتباط برقرار نمایید. با قرار دادن تلفن همراه خود در جایی که بهترین پذیرش وجود دارد می توانید به طور واضح در هر نقطه ارتباط برقرار نمایید.

ویژگی های تلفن KX-TGF310 پاناسونیک

مکالمات همزمان تلفن KX-TGH220 پاناسونیک

این تلفن به راحتی به شما این امکان را می دهد تا هم زمان با 2 گوشی صحبت کنید این فناوری که Link –to –Mobile است به شما این امکان را می دهد تا تماس های مهم را از دست ندهید و به راحتی با 2 شخص همزمان ارتباط برقرار کنید.

باتری مقاوم

به راحتی می توانید هنگام صحبت کردن با شخصی تلفن را روی شارژر قرار داده و به راحتی تماس را قطع نکنید. پروسه ی شارژ باتری همراه با برقراری تماس نیز امکان پذیر خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات اتصال تلفن پاناسونیک

طراحی شیک تلفن   KX-TGH220پاناسونیک

این تلفن دارای طرح بسیار ساده و شیک می باشد و رنگ مشکی آن جلوه ی ویژه ای را به این دستگاه داده است. دکمه ها و صفحه کلید نیز بسیار شیک قرار گرفته است و کار با آن ها بسیار آسان است. کار با کلید ها نیز بسیار آسان بوده است و بدون ایجاد صدا می توانید تماس را برقرار نمایید. همچنین تمیز کردن کلید ها و تلفن نیز بسیار آسان خواهد بود.

سیستم پاسخگویی پیشرفته

هنگامی که تماسی را از دست می دهید و پیامی را دریافت می نمایید، پایه تلفن به راحتی به شما هشدار می دهد تا این پیام را بررسی نمایید. از طریق سیستم پاسخگویی پیشرفته ی این تلفن به راحتی می توانید تماس ها را دریافت و ضبط نمایید.

مسدود کردن تماس های مزاحم تلفن   KX-TGH220پاناسونیک

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این تلفن مسدود کردن تماس های مزاحم و ناخواسته است. به راحتی می توانید با استفاده از این تلفن تماس های ورودی مزاحم را مسدود کرده و آن ها را به لیست سیاه یا بلاک لیست وارد نمایید.

حالت سازگاز با محیط زیست تلفن   KX-TGE610پاناسونیک

با وجود این فناوری منحصر به فرد این امکان به شما داده می شود تا به کاهیش مصرف برق خود کمک نمایید. با فشار دادن دکمه ی R ECO می توانید مصرف برق را تا 90 در صد کاهش دهید. بعد از فعال کردن این گزینه به راحتی می توانید این حالت را در روی صفحه ی نمایشگر مشاهده نمایید. به وضوح می توانید در صفحه ی LCD حالت ECO را مشاهده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دستورالعمل Panasonic Kx T7731

سیستم پشتیبانی

یکی از قابلیت های بینظیر این تلفن سیستم پشتیبانی است. در صورتی که با قطع برق مواجه هستید می توانید با قرار دادن گوشی روی پایه های آن از تلفن به طور موقت حتی در هنگام قطع برق استفاده نمایید. این قابلیت در گوشی های بی سیم نسل قدیم دیده نمی شود. با قطع برق به طور کل نمی توانید از تلفن استفاده نمایید.

کاهش نویز و سر و صدا تلفن   KX-TGH220پاناسونیک

با استفاده از این تلفن به راحتی نویز و سر وصدای اطراف کاهش پیدا می کند. با استفاده از این قابلیت صدای پس زمینه اطراف تماس گیرنده کم و همزمان صدای تماس گیرنده افزایش پیدا می کند و به راحتی می توانید صدا را با کیفیت بشنوید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =