نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان تماس های تلفنی رایانه را مسدود کرد

تماس های تولید شده توسط رایانه می تواند هزینه، زمان و بدتر شدن داشته باشد. اگر هزینه تماس های دریافتی یا پیام های باقیمانده در تلفن خود را پرداخت کنید، ممکن است از آن تماس های تولید شده توسط رایانه عصبانی شوید. اهداف مختلفی برای تماس های تولید شده توسط رایانه وجود دارد. بعضی از مدارس وقتی کودک شما از مدرسه غافل می شود نام او را در رایانه قرار می دهند و وقتی به تلفن پاسخ می دهید، صدای رایانه ای به شما اطلاع می دهد که کودک شما در یک تاریخ خاص مدرسه نبوده است. برخی از افراد ممکن است خدمات تلفنی خود را از طریق رایانه برای صرفه جویی در هزینه تنظیم کرده و تماس شخصی برقرار کنند. بازاریاب های تلفنی غالباً از مکالمات رایانه ای استفاده می کنند.

مرحله 1

تعیین کنید تماسهای ناخواسته تولید شده توسط رایانه شخصی یا شخصی است. از شخصی که به صورت شخصی با شما تماس می گیرد بخواهید دیگر با شما تماس نگیرد. با شرکت تلفن یا تلفن همراه محلی خود تماس بگیرید تا در صورت ادامه تماس های شخصی، چطور می توانید تماس های شخصی ناخواسته را متوقف کنید. برای جلوگیری از تماسهای شخصی ناخواسته، دستورالعملهای آن را دنبال کنید.

مرحله 2

از خط تلفنی که می خواهید مسدود شود با 1-888-382-1222 تماس بگیرید تا از تماس های بازاریاب های تلفنی توسط رایانه جلوگیری کند. شماره تلفن خود را وارد کنید. برای خطوط اضافی که می خواهید تماس های شخصی شما مسدود شود، این کار را تکرار کنید. ایمیلی را که از طریق تماس تلفنی ایجاد می شود باز کنید و دستورالعمل ها را برای تکمیل ثبت نام دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   کار جک تلفن بی سیم

مرحله 3

تماس های تولید شده توسط رایانه را از طریق بازاریابی تلفنی ادامه دهید، اگر تماس ها پس از 31 روز متوقف نشده است، باید این مشکل را پیگیری نمایید.

چگونه می توان شخصی را در یک بوق صدا قرار داد

Beepers – همچنین به عنوان پیجر شناخته می شود – با پیشرفت تکنولوژی تکامل یافته است. در یک زمان تنها کاری که یک بوق می توانست انجام دهد دریافت صفحات بود. یک بوق هنوز یک دستگاه یک طرفه است، اما اکنون متن و پیام صوتی را می پذیرد. علیرغم همه زنگ ها و سوت ها، جستجوی یک بوق در 30 سال گذشته تغییر چندانی نکرده است.

مرحله 1

شماره بوق را بگیرید. Beepers مانند تلفن ها دارای شماره های هفت رقمی است.

مرحله 2

منتظر پیام سریع باشید. پیام فوری ضبط برنامه ریزی شده توسط صاحب بوق است. این ممکن است موسیقی باشد، یا یک صدای خودکار باشد که به شما می گوید شماره تلفن تماس تلفنی را بگذارید.

مرحله 3

شماره تلفنی را که می خواهید صاحب صدای مکنده صدا با آن تماس بگیرد شماره گیری کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن، کلید (پوند) را بر روی تلفن فشار دهید. با فشردن کلید (پوند) صفحه ارسال می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پانزده =