نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر یکی از علائم صدای شماره گیری در تلفن پاناسونیک وجود ندارد، اما اینترنت کار می کند یا صدای شماره گیری وجود ندارد اما تلفن پاناسونیک زنگ می زند را در تلفن پاناسونیک بی‌سیم خود تجربه کردید، از نکات عیب‌یابی زیر برای رفع مشکل علت شماره نگرفتن تلفن استفاده کنید.

علت شماره نگرفتن تلفن

علت شماره نگرفتن تلفن پاناسونیک

علت های زیادی برای این مشکل وجود دارد که در این مقاله به دو علت اصلی آن خواهیم پرداخت.

عدم وجود صدای شماره گیری و علت شماره نگرفتن تلفن

اگر علت شماره نگرفتن تلفن خود ندارید اما اینترنت شما کار می کند، چند توضیح ممکن وجود دارد:

  • خط تلفن پاناسونیک فعال نیست برای بررسی وضعیت خط تلفن پاناسونیک خود با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.
  • آداپتور برق واحد پایه به درستی به پریز یا واحد پایه وصل نشده است. اطمینان حاصل کنید که آداپتور برق به طور محکم به یک پریز و واحد پایه وصل شده است. اگر از نوار برق استفاده می کنید، مطمئن شوید که نوار روشن است و سیم خط تلفن پاناسونیک محکم به پشت نوار وصل شده است.
  • واحد پایه به درستی به خط تلفن پاناسونیک متصل نشده است. برق را از واحد پایه جدا کنید. همه سیم های خط تلفن پاناسونیک را جدا کرده و دوباره به واحد پایه وصل کنید. مطمئن شوید که هر طناب تا انتها وارد شده و در جای خود محکم شده باشد. آداپتور برق را به پریز و سپس به واحد پایه وصل کنید.
  • گوشی خارج از برد واحد پایه است یا دیوارها یا اشیاء زیادی بین آنها وجود دارد. به واحد پایه نزدیک تر شوید یا هر گونه مانع بین آنها را بردارید.
  • ممکن است صدای گوشی شما خیلی کم شده باشد. *VOLUME* را روی تلفن پاناسونیک فشار دهید تا صدای زنگ افزایش یابد.
این مطلب را از دست ندهید   دلایل صدا نداشتن تلفن بیسیم پاناسونیک

عدم وجود صدای شماره گیری اما زنگ خوردن تلفن پاناسونیک

در علت شماره نگرفتن تلفن اگر وقتی تلفن پاناسونیک بی‌سیم خود را برمی‌دارید، سیگنال مشغول یا سریع اشغال را می‌شنوید، خط در حال استفاده است. اگر صدای زنگ تلفن پاناسونیک خود را بشنوید ممکن است شخصی تماس بگیرد، اما صدای شماره گیری وجود ندارد. بررسی کنید آیا گوشی از قلاب خارج شده است یا خیر. برای پاسخ دادن به تماس، TALK/FLASH یا REPLACE را فشار. اگر کار نکرد، این نکات عیب‌یابی را امتحان کنید:

  • خط تلفن پاناسونیک فعال نیست برای بررسی وضعیت خط تلفن پاناسونیک خود با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.
  • آداپتور برق واحد پایه به درستی به پریز یا واحد پایه وصل نشده است. اطمینان حاصل کنید که آداپتور برق به طور محکم به یک پریز و واحد پایه وصل شده است. اگر از نوار برق استفاده می کنید، مطمئن شوید که نوار روشن است و سیم خط تلفن پاناسونیک محکم به پشت نوار وصل شده است.
  • واحد پایه به درستی تلفن پاناسونیک متصل نشده. برق را واحد پایه جدا کنید. همه سیم های خط تلفن پاناسونیک را جدا کرده و دوباره به واحد پایه وصل کنید. مطمئن شوید که هر طناب تا انتها وارد شده و در جای خود محکم شده باشد. آداپتور برق را به پریز و سپس به واحد پایه وصل کنید.
  • گوشی خارج از برد واحد پایه است یا دیوارها یا اشیاء زیادی بین آنها وجود دارد. به واحد پایه نزدیک تر شوید یا هر گونه مانع بین آنها را بردارید.
  • زنگ تلفن پاناسونیک خاموش. *VOLUME* را روی تلفن پاناسونیک فشار دهید تا زنگ را روشن کنید.
  • صدای گوشی کم. *VOLUME* را روی تلفن پاناسونیک فشار دهید تا صدای زنگ افزایش یابد.
این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم خرید اینترنتی تلفن بیسیم پاناسونیک

‌اگر همچنان با تلفن پاناسونیک بی سیم خود مشکل دارید، لطفاً با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: پیام رهگیری تلفن ثابت

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =