نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه تفاوتی بین ماشین پاسخگو و پست صوتی وجود دارد؟

چندین تفاوت بین یک تلفن پاسخ دهنده و پست صوتی وجود دارد ، هر چند هر دو سیستم برای انجام همان کار اساسی طراحی شده اند. دستگاه پاسخگویی معمولاً یک دستگاه فیزیکی است که پیام ها را ضبط می کند ، یا به عنوان بخشی از تلفن موجود یا به عنوان یک واحد جداگانه. از طرف دیگر پست صوتی سرویسی است که به کسی امکان می دهد پیام ها را در یک سرور یا سیستم جداگانه ضبط کند ، که از این طریق کاربر می تواند از یک مکان از راه دور به پیام های خود دسترسی پیدا کند. اگرچه برای دستیابی به همان هدف طراحی شده است ، اما دستگاه پاسخگو و پیام صوتی در نحوه دسترسی شخص به پیام ها ، محل ذخیره سازی پیام ها و نحوه دسترسی به آنها از طریق تماس گیرندگان متفاوت است.

تفاوت های مهم دستگاه پاسخگو و پیام صوتی

یکی از تفاوتهای عمده بین دستگاه پاسخگو و پیام صوتی در نحوه دسترسی شخص به پیامهای ذخیره شده است. از آنجا که دستگاه پاسخگویی یک دستگاه فیزیکی است که معمولاً با تلفن قرار دارد ، کسی معمولاً می تواند یک دکمه را برای شنیدن پیام ها روی دستگاه فشار دهد. به طور بالقوه از طریق یک خط تلفن از راه دور نیز می توان به این نوع ماشین دسترسی پیدا کرد ، البته این به مدل دستگاه پاسخگویی بستگی دارد. از طرف دیگر ، پیام صوتی به طور معمول از طریق تلفن و رایانه قابل دسترسی است زیرا این یک سیستم از راه دور است ، که به کسی امکان می دهد پیام های خود را از هرجای دیگر با سهولت بیشتری بشنود.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیم زمان تلفن

این تفاوت در نحوه دسترسی به این دو روش ذخیره سازی عمدتا به نحوه ذخیره پیام ها در این سیستم ها بستگی دارد. با استفاده از دستگاه پاسخگویی ، پیامی در خود دستگاه فیزیکی ضبط و ذخیره می شود. با این وجود پست صوتی سرویسی را ارائه می دهد که از طریق آن تماس گیرنده به سیستم جداگانه ای منتقل می شود که در آن پیام ها دریافت و ضبط می شوند. این بدان معناست که پیام های ضبط شده می توانند مستقیماً از طریق یک دستگاه پاسخگو قابل دسترسی باشند ، در حالی که شخصی برای گوش دادن به پیام های پست صوتی باید به یک سیستم خارجی دسترسی پیدا کند. اگرچه چنین تفاوتی بین تلفن پاسخ دهنده و پیام صوتی برای برخی از افراد قابل اغماض است ، اما می تواند نگرانی هایی را در مورد امنیت پیام ها در سیستم پیام صوتی برای دیگران ایجاد کند.

هدف ساخت چیست؟

هدف هر دو دستگاه پاسخگویی و پیام صوتی این است که به شخصی که در حال تماس است اجازه دهد وقتی کسی به تلفن پاسخ ندهد پیغامی را برای خود ارسال کند. با تلفن ، تا زمانی که هیچ کس در خط تلفن نباشد و کسی پاسخ ندهد ، تماس به سمت دستگاه هدایت می شود و سپس پیامی از طرف تماس گیرنده ضبط می شود. اگر بیشتر شخصی در تلفن است و قادر به پاسخگویی به تماس ورودی نیست ، بیشتر دستگاه های پاسخگویی نمی توانند پیام تماس گیرنده را ضبط کنند. با این وجود سیستم های پست صوتی معمولاً تماس ورودی را به سرور پست صوتی منتقل می کنند و به تماس گیرندگان این اجازه را می دهند که حتی هنگام دریافت تماس دوم ، گیرنده از قبل روی تلفن باشد.

این مطلب را از دست ندهید   پیام گیر تلفن سانترال
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =