نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با پیام گیر تلفن سانترال

دستگاه TVM پاناسونیک یکی از سیستم‌های مکمل دستگاه سانترال است. با وصل کردن این سیستم به دستگاه سانترال پاناسونیک، امکان استفاده از برخی ویژگی‌های سیستم به صورت کاملاً تخصصی فراهم می‌شود. خوشبختانه، همه‌ی مدل‌های سانترال، چه پرطرفیت و چه کم ظرفیت- امکان وصل شدن به صندوق صوتی پاناسونیک را دارند.

نکته شایان توجه در این میان آن است که هر سیستم و دستگاه، متناسب با گنجایشی که دارد می‌تواند از دو مدل موجود از صندوق صوتی های برند پاناسونیک بهره گیرد. در صورت نیاز به راه اندازی پیام گیر تلفن سانترال می‌توانید شیوه انجام این کار را در بخش‌های آتی مشاهده نمایید. در بخش‌های آتی روش راه اندازی پیام گیر تلفن سانترال کم ظرفیت آموزش داده خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر در این رابطه می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی پاناسونیک تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

چند نکته درباره‌ی پیام گیر تلفن سانترال

برای فعال کردن سیستم صندوق صوتی (سرویس پیام گیر تلفن سانترال) و استفاده از این قابلیت در دستگاه سانترال کم ظرفیت دو پورت اصلی و دو پورت فرعی در نظر گرفته شده است. برای وصل کردن صندوق صوتی می‌توان از طریق جک های ۰۷ و ۰۸ اقدام کرد. این جک ها به عنوان اولین پورت، توسط کد سانترال ۱۳۰ قابل برنامه ریزی هستند. برای اتصال دومین پورت یا جک صندوق صوتی می توان از جک های ۱۵ و ۱۶ استفاده نمود.

علاوه بر این، می‌توان به جز این دو پورت که به طور پیش فرض، جایگاه تعریف شده برای اتصال صندوق صوتی هستند، از تمام ۲۴ جک موجود در سانترال استفاده نمود. در این شرایط می‌بایست در زمان برنامه ریزی، گزینه Disable را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که در صورت فعال بودن کد سانترال ۱۰۳، با نام تنظیمات تلفن گویا سانترال پاناسونیک، این برنامه قابل دسترسی نخواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیم مجدد کارخانه تلفن بی سیم

فعال سازی پیام گیر تلفن سانترال

برای فعالسازی پیام گیر تلفن سانترال کافی است تا مراحل درج شده در بخش زیر را دنبال نمایید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در پیاده‌سازی مراحل زیر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر سانترال پاناسونیک تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

برای فعالسازی پیام گیر تلفن سانترال، ابتدا ‌وارد حالت برنامه ریزی شوید.

  • پس از این کار کد سانترال “۱۳۱” را وارد نمایید.
  • با فشار دادن SP-PHONE وارد حالت انتخاب گزینه خواهید شد.
  • با استفاده از کلید AUTO ANS گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.
  • با STORE اطلاعات وارد شده ذخیره می شود.
  • برای خارج شده از این برنامه کلید HOLD را فشار دهید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هجده =