نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک چه کاربری هایی دارد؟

کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک در سیستم سانترال پاناسونیک برای تعریف خطوط شهری استفاده می شود. این کارت در سری کم‌ظرفیت با ظرفیت ۳ خط شهری و در سری پرظرفیت با ظرفیت ۸ و ۱۶ خط شهری طراحی‌شده است. تقریبا این کارت ها در تمام مدل های تلفن پاناسونیک برای تکمیل خدمات خود به کارت کالرآیدی نیازمند هستند و فقط در سانترال KX-TDA100D هر کارت شهری مجهز به این سرویس پیش‌فرض است. برای نصب کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک باید از افراد متخصص در این کار کمک بگیرید. زیرا به برنامه های بسیار خاص و ویژه نیاز دارد.

استفاده از کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک با وسیع تر شدن سازمان و بیشتر شدن کارکنان یک شرکت موارد استفاده بسیار بیشتری دارد. این سیستم به کاربران و مدیریت یک شرکت و سازمان اجازه می دهد تا به شکل بهتری از خطوط شهری موجود استفاده کنند و نهایت بهره وری را از آن داشته باشند. این کارت یکی از بخش های سانترال پاناسونیک است که بسته به وسعت شرکت و اداره نیاز به آن بیشتر خواهد شد. برای راه اندازی سیستم سانترال در هر شرکت و اداره ای، به خطوط شهری نیاز است.

ضبحال بسته به وسعت و بزرگی شرکت خطوط شهری با تعدادهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم سانترال پاناسونیک با توجه به نیاز شرکت‌ها طراحی ‌شده است. این سیستم با جمع‌آوری خطوط شهری در خود در کنار توزیع تماس‌ها، تماس ها را کنترل و مدیریت می کند. اگر بخواهیم بیشتر توضیح بدهیم باید بگوییم دستگاه سانترال پاناسونیک یک جعبه خالی است که متناسب با تعداد خط شهری و کاربرانی که دارد با جای‌دهی کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک راه‌اندازی می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   تلفن KX-TG7861

انواع کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک

کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک با در نظر گرفتن همه خطوط شهری به اضافه ویژگی های خاص خطوط شهری طراحی و تولید شده است. این کارت ها برای شرکت های مخابراتی با شرایط متفاوت مناسب است. کارت خطوط شهری E1، T1، PRI، E&M و آنالوگ کارت هایی هستند که توسط این کمپانی برای مکان های مختلفی طراحی شده است و کارایی سانترال پاناسونیک را افزایش می دهد.

کارت آنالوگ خطوط شهری سانترال پاناسونیک

خطوط آنالوگ الویت اول و اساس کار شرکت های مخابراتی محسوب می شود. پاناسونیک با تولید کارت های خاص تعریف خطوط شهری را برای سانترال امکان پذیر کرده است. کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک بر اساس نوع و مدل سانترال در پورت های مختلفی طراحی و تولید شده است.

کارت دیجیتال خطوط شهری سانترال پاناسونیک

کارت دیجیتال خطوط شهری سانترال پاناسونیک در واقع منسجم ۳۰ خط شهری است و به ۳۰ کاربر این اجازه را می دهد که در یک لحظه با این خط تماس برقرار کنند و این خط پاسخگوی آنها باشد. این قابلیت به معنای توانمند سازی شرکت در ایجاد ارتباطات گسترده و صرفه جویی در هزینه ها است. برای راه اندازی چنین سیستم پیشرفته و کارآمدی نمی توان به هر مرکز مدعی اعتماد کرد. باید از یک مرکز معتبر راه اندازی سانترال پاناسونیک کمک گرفت تا بتوان به خدمات و سرویس هایی که ارائه می دهند، اطمینان کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =