نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی های تلفن KX-TGC422 پاناسونیک

امروزه تلفن ها یکی از لوازم های خانگی مهم هستند که برای برقراری سریع ارتباط به آن نیاز داریم. وجود تلفن ها در منزل، ادارات و فروشگاه ها و … توانسته ارتباط را سریع تر نماید. شرکت پاناسونیک جزوه بهترین شرکت هایی مطرح دنیا است که در زمینه ی ساخت لوازم خانگی مهارت زیادی را کسب کرده است. یکی از لوازم خانگی های بسیار با کیفیت این برند تلفن ها هستند. از لحاظ ظرافت و سخت افزار، این تلفن ها بسیار کار آمد بوده است. تلفن  KX-TGC422پاناسونیک یکی از تلفن های زیبایی است که توسط این شرکت ساخته شده است. در این مقاله در رابطه با این برند از تلفن و ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

طراحی شیک و خاص

این تلفن برخلاف تلفن های دیگر که دارای طراحی یکنواختی دارند دارای فرم ملایم و گرد است که زیبایی و خاص بودن آن را چند برابر نموده است.

پایه ی شیک و جمع و جور تلفن KX-TGC422 پاناسونیک

علاوه بر تلفن گرد و شیک در کنار آن می توان پایه جمع و جور را مشاهده نمود. علاوه بر کارایی منحصر به فرد می توان ظرافت را نیز در این پایه مشاهده نمود. ناگفته نماند که به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند.

طراحی ایستاده

طراحی زیبای این گوشی به این صورت است که به راحتی می توانید گوشی را به حالت ایستاده قرار دهید و در این حالت به راحتی با گوشی صحبت کنید بدون اینکه در صدای شما اشکالی به وجود بیاید.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی های تلفن KX-TGE620 پاناسونیک

طراحی ظریف پایه

طراحی ظریف و زیبا و در نهایت جمع و جور و سبک پایه های این تلفن بسیار مناسب و هوشمند است. به راحتی و بدون نگرانی می توانید این تلفن را درون پایه های آن قرار بدهید.

سیستم پشتیبانی تلفن KX-TGC422 پاناسونی

یکی از قابلیت های بینظیر این تلفن سیستم پشتیبانی است. در صورتی که با قطع برق مواجه هستید می توانید با قرار دادن گوشی روی پایه های آن از تلفن به طور موقت حتی در هنگام قطع برق استفاده نمایید. این قابلیت در گوشی های بی سیم نسل قدیم دیده نمی شود. با قطع برق به طور کل نمی توانید از تلفن استفاده نمایید.

مسدود کردن تماس های مزاحم

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این تلفن مسدود کردن تماس های مزاحم و ناخواسته است. به راحتی می توانید با استفاده از این تلفن تماس های ورودی مزاحم را مسدود کرده و آن ها را به لیست سیاه یا بلاک لیست وارد نمایید.

ویژگی های تلفن KX-TGD320 پاناسونیک

دفترچه تلفن KX-TGC422پاناسونیک

امروزه دفترچه تلفن در تمام تلفن ها دیده می شود اما جالب است بدانید که در این تلفن علاوه بر اینکه شماره ها در تلفن ذخیره می شود می توان شماره ها را در پایه ی ان نیز به راحتی مشاهده کرد. به بیان دیگر شما از دفترچه ی مشترک استفاده می کنید.

حالت سازگاز با محیط زیست

با وجود این فناوری منحصر به فرد این امکان به شما داده می شود تا به کاهیش مصرف برق خود کمک نمایید. با فشار دادن دکمه ی R ECO می توانید مصرف برق را تا 90 در صد کاهش دهید. بعد از فعال کردن این گزینه به راحتی می توانید این حالت را در روی صفحه ی نمایشگر مشاهده نمایید. به وضوح می توانید در صفحه ی LCD حالت ECO را مشاهده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بازیافت تلفن ثابت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =