نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ممکن است بعد از برقراری تماس با تلفن متوجه شوید که تلفن بدون صدا است. اما برای رفع این خرابی چه اقداماتی انجام دهیم؟ اگر تلفن پاناسونیک بدون صدای شماره گیری داشته باشید، می تواند خسته کننده باشد. چندین دلیل احتمالی برای این مشکل وجود دارد. این مقاله 4 دلیل معمولی برای عدم مشکل نداشتن صدای شماره گیری خط تلفن پاناسونیک شما را بررسی می کند.

نداشتن صدای شماره گیری

حل مشکل نداشتن صدای شماره گیری

وجود صدا در تلفن پاناسونیک بسیار لازم است به همین دلیل در صورتی که در هنگام شماره گیری صدا از تلفن پاناسونیک ایجاد نمی شود. این مراحل را طی کنید.

اطمینان از اتصال درست تلفن پاناسونیک

گاهی اوقات وجود خطا می تواند بسیار آسان برطرف شود و نیاز به استفاده از تعمیرات تخصص نداشته باشید. اولین کاری که باید انجام دهید اگر تلفن بی سیم شما صدای شماره گیری ندارد، بررسی صحیح وصل بودن آن است. گاهی اوقات مشکل می تواند به سادگی یک اتصال شل باشد. اطمینان حاصل کنید که سیم برق محکم به تلفن پاناسونیک و پریز برق وصل شده است.

بررسی باتری حل مشکل نداشتن صدای شماره گیری

برای برطرف کرن و حل مشکل نداشتن صدای شماره گیری اگر تلفن بی سیم شما صدای شماره گیری ندارد، نکته بعدی که باید بررسی کنید باتری است. باتری یکی از قطعات مهم در هر دستگاه الکتیریکی است که در صورت عدم داشتن نیروی کافی می تواند در عملکرد دستگاه شما اختلال ایجاد کتد اگر باتری کم است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. همچنین اگر تلفن پاناسونیک برای مدتی استفاده نشده باشد، ممکن است باتری شارژ خود را از دست داده و باید دوباره شارژ شود.

این مطلب را از دست ندهید   5 مشکل رایج تلفن پاناسونیک

بررسی پریز برق

گام بعدی که بسیار آسان است بررسی پریز برق می باشد. اگر تلفن پاناسونیک شما صدای شماره گیری ندارد و بررسی کرده اید که به درستی به برق وصل شده و باتری آن شارژ شده است. کار بعدی که باید انجام دهید این است که پریز برق را بررسی کنید. مطمئن شوید که پریز خاموش یا خاموش نیست. در صورتی که قطع کننده مدار قطع شده باشد، ممکن است نیاز به تنظیم مجدد داشته باشید.

تست تلفن پاناسونیک با دستگاه رابط شبکه (NID)

برای حل مشکل نداشتن صدای شماره گیری اگر هنوز صدای شماره گیری ندارید، باید تلفن پاناسونیک خود را به یک دستگاه رابط شبکه (NID) وصل کنید. برای انجام این کار، گوشی را از پریز جدا کرده و مستقیماً به NID وصل کنید. اگر هنوز صدای شماره گیری ندارید، ارائه دهنده خدمات تلفن شما احتمالاً با مشکل مواجه خواهد شد. برای کمک باید با آنها تماس بگیرید.

اگر همچنان با عدم وجود صدای شماره گیری در خط تلفن خود مشکل دارید، لطفاً برای راهنمایی با ارائه دهنده خدمات تلفن خود تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: حذف شماره از لیست رد تماس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + بیست =