نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علائم کمبود باتری در تلفن های بی سیم

تلفن های بی سیم از بسته های باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند. این تلفن ها در حالت آماده به کار نسبت به هنگام مکالمه به طور قابل توجهی انرژی کمتری می گیرند. با این وجود، همه عملکردهای آنها به تدریج باتری های خود را از نمایش اطلاعات زمان و تاریخ بر روی صفحه نمایش LCD و حفظ شماره تلفن ها در یک فهرست شماره گیری گرفته تا علامت گذاری تماس های ورودی و نور پس زمینه نمایشگر و کنترل دکمه ها، تخلیه می کند. برای جلوگیری از تمام شدن شارژ باتری در حین تماس یا در انتظار آن، کاربران باید بدانند که تلفن و چه زمانی نیاز به شارژ مجدد دارد.

سیگنال های کم شنوایی باتری

کم بودن شارژ باتری تلفن بی سیم مشکلات زیادی را قبل از رسیدن به نقطه خرابی ایجاد می کند. کیفیت و میزان صدا ممکن است کاهش یابد، به خصوص اگر کاربر فاصله زیادی با ایستگاه پایه داشته باشد. بیشتر تلفن های بی سیم با فواصل زمانی 15 یا 30 ثانیه ای بوق یا صدای جیرجیر مشخصی را از طریق گوشی ارسال می کنند تا به کاربر هشدار دهند که قدرت باتری به زیر سطح عملکرد کاهش یافته است. این جیرجیرک با صداهایی که شرکت های تلفنی برای علامت گذاری ویژگی های ویژه تماس استفاده می کنند متفاوت است. هنگامی که صدای جیر جیر کم شارژ شروع به صدا می کند، بسته به فاصله بین کاربر و ایستگاه پایه و تداخل از اشیا یا دستگاه های دیگر، باتری می تواند تا چند دقیقه قبل از اتمام مکالمه در حال مکالمه را پشتیبانی کند. صدا ممکن است به مدت طولانی هر صدای جیر جیر در انتهای دیگر مکالمه پخش شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات تلفن KX-TGB112

سیگنال های نمایشگر روی صفحه

صفحه های نمایشگر LCD در اکثر تلفن های بی سیم کنونی شامل اطلاعات مختلفی مانند قرائت تاریخ و زمان، برچسب های عملکرد خاص متن، موارد منو، پیشرفت شماره گیری و خاموش بودن زنگ تلفن است. اکثر تلفن ها همچنین دارای نوعی نشانگر قدرت باتری هستند که معمولاً مجموعه ای از میله ها یا باند ها هستند که با کاهش قدرت باتری یکی یکی از بین می روند. نمایشگرهای تلفن بی سیم همچنین با تأیید تصویری سیگنال صدای جیر جیر کم باتری، کلمات “کمبود باتری” را نشان می دهند یا نمادی را که این وضعیت را روی صفحه نشان می دهد، چشمک می زنند. این شاخص های تصویری فرعی سیگنال های جیر جیر هستند زیرا تا زمانی که تلفن از گوش کاربر دور نباشد، قابل مشاهده نیستند.

شاخص های شارژ مجدد

قرار دادن تلفن بی سیم در پایه شارژ یا گهواره آن باعث می شود تا بسته باتری آن بتواند طی چند ساعت شارژ مناسب را بدست آورد. همان نشانگر قدرت باتری را در حالی که تلفن از پایه نیست، نمایش می دهد همچنین پیشرفت شارژ را نشان می دهد. برخی از تلفن های بی سیم دارای یک نشانگر روشن بر روی پایه شارژ برای سیگنال کامل شدن چرخه شارژ هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =