نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه افزودن گوشی به تلفن پاناسونیک

تلفن های بی سیم پاناسونیک واحدهای تلفنی هستند که شما با خدمات تلفن مستقر در خط زمینی خود استفاده می کنید. اگرچه تلفن همراه با یک گوشی است که برای کار با پایه تلفن شما برنامه ریزی شده است، اما خطاهای موجود در گوشی می تواند اتصال را پاک کند و آن را با پایه غیرفعال کند. علاوه بر این، تلفن های پاناسونیک به شما امکان می دهد گوشی های اضافی را به تلفن وصل کنید. برای بازگرداندن گوشی به حالت عادی کار یا اتصال یک گوشی اضافی، گوشی را با پایه تلفن ثبت کنید. در ادامه روند کار را به طور کامل در اختیار شما قرار می دهیم.

مرحله 1

برای اعمال هر گونه تغییر ابتدا باید وارد قسمت منو شوید. دکمه (منو) را در گوشی و سپس #> 1> 3> 0 را روی صفحه کلید شماره تلفن فشار دهید.

مرحله 2

بعد از وارد کردن اعداد گفته شده حال باید این مرحله را اجرا نمایید. دکمه (Locator) را در پایه تلفن نگه دارید تا لحنی را بشنوید. تقریباً چهار ثانیه طول می کشد تا صدای آن را بشنوید. در برخی موارد، هنگامی که دکمه را نگه دارید، همه گوشی ها زنگ می خورند. این یک خطا است دوباره دکمه (Locator) را فشار دهید و این مرحله را تکرار کنید.

مرحله 3

دکمه (تأیید) را روی گوشی فشار دهید. منتظر بمانید تا لحن تأیید را بشنوید.

مرحله 4

در این مرحله دیگر عملیات به اتمام رسید است و می توانید از تلفن خود استفاده نمایید. با فشار دادن دکمه (خاموش) افزودن گوشی را به پایان برسانید. این گوشی اکنون به پایه متصل شده و آماده استفاده است.

این مطلب را از دست ندهید   کارت خطوط شهری سانترال

 با استفاده از مراحل فوق به راحتی می توانید در تلفن پاناسونیک خود تغییرات را ایجاد نمایید و عملکرد دلخواه را وارد گوشی نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =