نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی یک باتری تلفن بی سیم Panasonic KX-TG2431 که شارژ نمی شود

اگر باتری تلفن بی سیم پاناسونیک شما شارژ نشود ، ممکن است مکالمه تلفنی با کیفیت پایین یا کوتاه داشته باشید. ممکن است گاهی اوقات مشکل به تلفن مربوط نباشد ، بلکه به نوع باتری خریداری شده شما مربوط باشد. مطمئن شوید که فقط باتری های سازگار را برای دستگاه های پاناسونیک خریداری کرده اید. اگر تمام مراحل عیب یابی باتری را بدون هیچ مشکلی برای حل مشکل خود به پایان برسانید ، ممکن است مشکل از سیم کشی تلفن باشد و شما باید با پاناسونیک یا خرده فروش خود تماس بگیرید.

مرحله 1

اجزای تماس با باتری را تمیز کنید. شارژر ، واحد پایه و گوشی را با استفاده از یک پارچه خشک و نرم تمیز کنید. هر ماه یک بار اجزا را تمیز کنید و حتی اگر در مناطقی باشید که تلفن بی سیم در معرض آلودگی ، گرد و غبار و رطوبت قرار دارد.

مرحله 2

تلفن را تقریباً برای شش ساعت شارژ کنید. اگر قطعات را تمیز کرده و به مدت شش ساعت تلفن را شارژ کنید و هنوز شارژ کامل دریافت نمی شود ، باید باتری تعویض شود. باتری را در RadioShack محلی یا فروشگاه الکترونیک خود خریداری کنید. باتری ها باید براساس تعداد دفعات استفاده از تلفن تعویض شوند. باتری تعویض گوشی پاناسونیک از سپتامبر 2010 می تواند تقریباً 15.95 دلار هزینه داشته باشد

نحوه نگهداری باتری های لیتیوم یونی

باتری های لیتیوم یون قابل شارژ معمولاً در لوازم الکترونیکی از جمله رایانه ها ، تلفن های همراه و سایر دستگاه های قابل حمل استفاده می شوند. باتری ها را می توان در صورت عدم نصب در دستگاه ، برای مدت زمانی بدون آسیب جبران ناپذیر ذخیره کرد. اگر باتری های یون لیتیوم در شرایطی بسیار گرم یا سرد یا بدون هیچگونه شارژ ذخیره شوند ، ممکن است در صورت نیاز دوباره احیا شوند.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات تلفن KX-TGE610

مرحله 1

با استفاده از یک شارژر باتری که برای باتری های لیتیوم یون در نظر گرفته شده است ، باتری های خود را شارژ کنید. برای جلوگیری از مشکلات شارژ در آینده ، باتری های لیتیوم یون باید حداقل 40 درصد شارژ شوند. اگر باتری کاملاً بدون شارژ است ، باید حدود نیم ساعت آن را شارژ کنید تا به 40 درصد برسد.

مرحله 2

یک مکان خشک و خنک برای ذخیره باتری های لیتیوم یون خود پیدا کنید. از نگهداری باتری های خود در زیرزمین ، حمام یا سایر مکان های خانه خود که خیس هستند یا ممکن است خیس شوند ، خودداری کنید. محدوده دمای ایده آل برای ذخیره سازی بین 0 تا 60 درجه فارنهایت است.

مرحله 3

باتری های خود را در یخچال قرار دهید اگر مکان دیگری برای نگهداری آنها با دما کنترل نشود. به یاد داشته باشید که فقط از قسمت یخچال و نه از فریزر که می تواند خیلی سرد شود استفاده کنید.

مرحله 4

از قرار دادن باتری های خود در کشویی که در هر قسمت از روز در معرض تابش مستقیم آفتاب است ، خودداری کنید. باتری های یونی لیتیوم در صورت قرار گرفتن در معرض گرما یا نور شدید ممکن است منفجر شوند.

باتری های خود را بیرون بیاورید و آنها را تا حدی شارژ کنید یا آنها را در یک دستگاه الکترونیکی استفاده کنید ، البته به طور مختصر ، هر چند ماه. این باعث شارژ مجدد شده و عمر باتری را طولانی می کند. باتری لیتیوم حتی در زمان ذخیره شدن نیز به آرامی شارژ خود را از دست می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تلفن KX-TGE110
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =