نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

طولانی ترین بردی که می توانید از طریق تلفن بی سیم تهیه کنید کدام است؟

برای اکثر کاربران معمولی، تلفن های بی سیم بیش از حد کافی ارائه می دهند. بیشتر مدل ها به شما امکان می دهند آزادانه در یک دفتر کار با اندازه متوسط ​​حرکت کنید. با این حال، برخی ممکن است دریابند که محدوده استاندارد تلفن بی سیم فقط برای آنها کافی نیست.

به عنوان مثال، ساختمانهای بزرگ اداری به طور طبیعی به دامنه طولانی تری نیاز خواهند داشت. در غیر این صورت، مناطقی در ساختمان وجود خواهد داشت که سیگنال تلفن نمی تواند به آنها برسد. هیچ چیز آزار دهنده ای بیش از گرفتن یک تماس مهم تجاری نیست، فقط برای اینکه سیگنال شما را قطع کند. همین مورد برای یک سایت کاریابی با مکان های مختلف در فواصل زیاد، مانند یک سایت ساختمان، صدق می کند. توانایی حرکت آزادانه در حالی که هنوز تلفن نیست می تواند در این موارد فوق العاده مفید باشد. بنابراین – طولانی ترین برد شما در یک تلفن بی سیم کدام است؟

حداکثر برد

اکثر تلفن های بی سیم تقریباً همین محدوده را ارائه می دهند. به این دلیل که همه آنها از فناوری DECT برای ارسال سیگنال از پایه به گوشی استفاده می کنند. در نتیجه، شما می توانید برای استفاده در محیط داخلی تا 50 متر و در فضای باز تا 300 متر انتظار داشته باشید. این فرض می کند که پایه تلفن و گوشی در داخل یا خارج از منزل هستند. BT Elements 1K Long Range به طور معمول دامنه یک دستگاه خاص با اطلاعات آن درج می شود یا در داخل دفترچه راهنما قرار دارد. اما آیا این رتبه بندی ها همیشه دقیق هستند؟

این مطلب را از دست ندهید   کدهای تلفن پاناسونیک KX-T7665

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند دامنه تلفن بی سیم را تحت تأثیر قرار دهد. به طور طبیعی، تولیدکنندگان قادر به آزمایش برای هر محیط ممکن و راه اندازی نیستند. با این حال، بیشتر مارک های بزرگتر مانند Gigaset و Panasonic تست های عمیق را بر روی مدل های خود انجام می دهند. اما در بسیاری از موارد، محیط پیرامونی در حداکثر برد تأثیر خواهد داشت. دیواره های ضخیم و تداخل الکتریکی دستگاه های دیگر اغلب منشأ این مشکلات است. در عمل، به ندرت می توان تلفن بی سیم پیدا کرد که بتواند آن 50 متر پوشش داخلی را داشته باشد.

بعضی از تلفن ها مانند BT Elements 1K دارای برد بیشتری هستند – حداقل از لحاظ تئوری. به این دلیل که این مدل خاص با یک ایستگاه پایه ویژه با یک فرستنده قوی تر همراه است. گرچه اغلب در خارج از خانه تغییر ایجاد می کند، اما هنوز هم به اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند از پس موانع داخلی برآید. خوشبختانه، دستگاهی وجود دارد که می تواند به طور موثر دامنه تلفن بی سیم شما را دو برابر کند: یک تکرار کننده.

تکرار کننده تلفن بی سیم

نحوه کار تلفن های بی سیم در واقع کاملاً ساده است. خط تلفن سیگنال الکتریکی را به ایستگاه پایه می فرستد. پایه آن را به یک سیگنال رادیویی ترجمه می کند، و سپس آن را به گوشی های تلفن پخش می کند. در آخر، این گوشی سیگنال را به صوتی که توسط کاربر شنیده می شود تبدیل می کند. هنگامی که به داخل گوشی صحبت می کنید، صدای شما دقیقاً به همان صورت – دقیقاً برعکس ارسال می شود. برای افزایش این سیگنال تنها یک تکرار کننده مناسب است که می تواند دامنه و قابلیت های تلفن بی سیم را افزایش دهد.

این مطلب را از دست ندهید   مسدود کردن تماس تلفنی رایانه

در موقعیت بهینه قرار گرفته، تکرارکننده سیگنال را از تلفن یا فرستنده و گیرنده پایه آن می گیرد. سپس این سیگنال را به حالت کامل کامل افزایش می دهد و SL450 Long Range Twinthem را دوباره پخش می کند تا تلفن و پایه از آن استفاده کنند. اگر می دانید که به آن دامنه اضافی احتیاج دارید، می توانید بسته نرم افزاری برد طولانی را که شامل یک تکرار کننده است نیز بخرید.

با قرار دادن تکرار کننده ها در موقعیت های خاص، می توانید دامنه تلفن بی سیم را بسیار افزایش دهید. در حالی که نمی توانید تکرارهای زنجیره ای دیزی را انجام دهید، اما می توانید بیش از یکی از آنها را به یک ایستگاه پایه متصل کنید. بنابراین، شما می توانید یک تکرار کننده در شرق پایه خود قرار دهید، و دیگری در غرب آن. پس از آن باید دامنه را در هر دو جهت دو برابر کنید!

جمع بندی همه چیز

بنابراین فقط حداکثر مطلق مسافتی که یک تلفن بی سیم می تواند در آن کار کند چیست؟ برای یک تلفن بی سیم استاندارد و بدون هیچ فناوری اضافی، حداکثر محدوده احتمالاً در حدود 50 متر فضای داخلی / 300 متر فضای باز است. با کمک تکرارکننده ای که در جای مناسبی قرار گرفته است، از نظر تئوری می توان دو برابر کرد. بنابراین می توانید به 100 متر داخل خانه و 600 متر خارج برسید. با تکرارهای متعدد در جهات مختلف، می توان دامنه را بیش از پیش فشار داد. با این حال، توصیه می کنیم فقط از سه تکرار استفاده کنید – بیش از این معمولاً تفاوتی ایجاد نمی کند.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات تلفن KX-TGC210
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + چهار =