آموزش تهیه گزارش تلفن سانترال
کاربران سانترال میتوانند برای تهیه گزارش تلفن سانترال از طریق سرویس گزارشگر ابری استفاده کنند. سرویس گزارشگر ابری یک نرم افزار کاربردی برای آنالیز و تحلیل مکالمه کاربران است. این نرم افزار به صورت پورتال می باشد و شما با داشتن یک نام کاربری و رمز عبور می توانید به اینترنت متصل شود و کاربران خود را رصد کنید. با استفاده از نرم افزار پورتال گزارشگر ابری می توانید با استفاده از یک نام کاربری و رمز عبور وارد اکانت کاربری خود شوید و عملکرد کارمندان خود را مدیریت کنید.
در این پنل به نوعی گزارش تلفن سانترال در اختیار شما قرار داده میشود و شما میتوانید با بررسی گزارشها از این مسئله آگاهی یابید که هر کاربر چه میزان برای شرکت شما مفید و یا غیرمفید بوده است. برای استفاده از این نرم افزار نیاز به حضور فیزیکی در شرکت نیست و شما به عنوان یک کاربر میتوانید از طریق هر وسیله الکترونیکی به اینترنت وصل گردید و گزارش مورد نظر خود را دریافت نمایید.
اطلاعات موجود در چارت های تهیه شده به شما این امکان را میدهد تا در کمترین زمان، بیشترین اطلاعات را دریافت نمایید. در صورت نیاز به راهنماییهای بیشتر در ارتباط با شیوه تهیه گزارش از تلفن سانترال و یا سایر خدمات مرتبط با این دستگاه میتوانید با کارشناسان ما در نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید.
مزایای گزارش تلفن سانترال
با توجه به بالا بودن هزینهها در شرایط اقتصادی امروز، حتی یک هزینه کوچک مانند قبض تلفن نیز میتواند برای مدیران شرکت و موسسات اهمیت پیدا کند. یکی از بهترین روشهای موجود جهت آگاهی از میزان استفاده کارمندان و کارکنان از تلفن، تهیه یک گزارش از تلفن مورد استفاده است. شما میتوانید پیش از این کار به عنوان مدیر و یا مسئول یک مجموعه به کارمندان خود این موضوع را اعلام دارید که میزان استفاده آنها از تلفن را تحت نظر و کنترل دارید.
البته این تحت نظر داشتن و کنترل کردن معنای بدی ندارد و تنها بدین معناست که شما روند کاری آنها را تحت نظر دارید. شما به عنوان مدیر یک مجموعه میتوانید چارت و جدولی را تهیه کنید و هزینههای ایجاد شده توسط هر کارمند را در این چارت درج نمایید. این چارت و اطلاعات موجود در آن به شما کمک میکند تا کارایی هر فرد را در قیاس با هزینه ای که برای آن فرد می شود، مورد بررسی قرار دهید.
مجموعه این رفتار همان چیزی است که از آن با عنوان گزارش تلفن سانترال یاد میشود. برای تهیه گزارش تلفن سانترال نیاز به حضور فیزیکی در محل نیست و شما به عنوان یک کاربر، در هر کجای دنیا که هستید میتوانید جهت تهیه این گزارش اقدام نمایید. در صورت نیاز به راهنماییهای بیشتر در ارتباط با شیوه تهیه گزارش از تلفن سانترال و یا سایر خدمات مرتبط با این دستگاه میتوانید با کارشناسان ما در نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید.
اطلاعات موجود در گزارش تلفن سانترال
در صورت استفاده از گزاش تلفن سانترال، شما به اطلاعات درج شده در بخش زیر دسترسی خواهید داشت. داشتن این اطلاعات کمک شایانی به شما در رصد میزان استفاده از تلفن سانترال و تنظیم هزینههای بوجود آمده خواهد کرد. نکته آخر آنکه در صورت نیاز به راهنماییهای بیشتر در ارتباط با شیوه تهیه گزارش از تلفن سانترال و یا سایر خدمات مرتبط با این دستگاه میتوانید با کارشناسان ما در نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید.
امکان وارد کردن شماره ای خاص و دریافت جزئیات لیست تماس های آن شخص با سانترال
- جدول تحلیلی تماس ها
- تعداد تماسهای دریافتی
- تعداد کل تماس های روز
- تعداد تماس های از دست رفته
- بیشترین و کم ترین مکالمه خروجی
- تحلیل شماره تماس و خطوط شهری
- گزارش گیری از کل تماس های ذخیره شده در سانترال در تاریخ و یا ساعت مشخص
- زمان و ساعت اولین و آخرین تماس روز
- در دسترس بودن اطلاعات تماس در هر زمان
- دانلود اطلاعات به صورت عکس و فایل PDF
- تعداد تماس برقرارشده باهر خط و نمودار آن
- بیشترین و کمترین مکالمه دریافتی سیستم
- تعداد تماس ورودی به هر خط شهری سانترال
- امکان دانلود اطلاعات روزانه تماسها
- تعداد تماسهای گرفته شده سانترال
- گزارش تماسهای ورودی مستقیم به داخلیها
- گزارش گیری از مدت مکالمه هر داخلی در تاریخ انتخابی
- در دسترس بودن ریز مکالمات باهر وسیله قابل اتصال به اینترنت
- گزارش گیری تماسها بر اساس مدت بیشترین یا کمترین مکالمه روز
- نمودار تماس های شرکت و تحلیل آن ها با توجه به ماهیت کاری شرکت