نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ی عیب یابی مشکلات اتصال در خانه شما

مشکلات خط تلفن شما واقعاً آزار دهنده است، اما احتمالاً می توانید بفهمید چه مشکلی وجود دارد. ابتدا به دنبال مشکلات ارتباطی در داخل خانه خود باشید تا ببینید آیا این مسئله شما نیست. اگر مشکل همچنان وجود دارد، با بررسی خطای خط تلفن، مطمئن شوید که خانه شما از خطوط تلفن در فضای باز خدمات دریافت می کند. همچنین ممکن است از مولتی متر یا ولت متر برای بررسی سیگنال تلفن یا آزمایش خطاهای سیم کشی داخلی خود استفاده کنید. اگر باید بررسی کنید که آیا خط تلفن شلوغ است، با این شماره تماس بگیرید تا ببینید آیا زنگ می خورد یا سیگنال شلوغی دریافت می کنید.

قطع گوشی

تمام تلفن ها را روی قلاب قرار دهید تا مطمئن شوید گوشی های شما قطع شده اند. هر تلفنی را که به خط تلفن شما وصل است بررسی کنید تا مطمئن شوید همه آنها به طور ایمن روی قلاب قرار گرفته اند. برای اطمینان، گیرنده را برداشته و دوباره روی پایه قرار دهید.

با این کار اطمینان حاصل می کنید که خط تلفن شما قطع نمی شود و هنوز در حال مکالمه نیستید.

داشتن شارژ کافی

اطمینان حاصل کنید که تلفن بی سیم شارژ شده است. اگر از تلفن بی سیم استفاده می کنید، ممکن است باتری کم باشد. آن را روی شارژر بگذارید و اجازه دهید حداقل برای 15 دقیقه شارژ شود. سپس، تلفن را دوباره امتحان کنید تا ببینید آیا کار می کند.

اگر تلفن بی سیم دارید، ممکن است خط تلفن کار نکند زیرا باتری تمام شده است.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی تلفن بیسیم

اگر تلفن سیم کشی معمولی دارید، بدون اینکه منتظر شارژ تلفن بی سیم باشید، از آن برای آزمایش خط تلفن استفاده کنید.

قطع سیم برق

بررسی کنید سیم تلفن شما به طور ایمن در جک تلفن وصل شده باشد. سیم تلفن را از برق بکشید و آن را بررسی کنید تا مطمئن نشود. دوباره آن را به برق وصل کنید و اطمینان حاصل کنید که دوشاخه به جای شل شدن یا لرزش، پایدار است.

اگر پلاگین خراب باشد، این می تواند مشکل شما باشد. یک سیم تلفن جدید تهیه کنید تا ببینید آیا خط تلفن شما کار می کند یا نه.

بررسی خطوط

تلفن دیگری را روی خط آزمایش کنید تا بررسی کنید مشکل از تلفن است. اگر تلفن اضافی در دسترس دارید، تلفنی را که در حال حاضر از آن استفاده می کنید جدا کنید. سپس، تلفن اضافی را وصل کنید تا ببینید کار می کند یا نه. گیرنده را تا گوش خود نگه دارید تا صدای زنگ را گوش دهد.

این به شما کمک می کند تلفن خود را به عنوان منبع مشکل رد کنید.

بررسی خروجی

هر خروجی را بررسی کنید تا ببینید آیا همه آنها تحت تأثیر قرار گرفته اند یا خیر. اگر بیش از 1 فیش تلفن دارید، هر جک را به صورت جداگانه تست کنید تا بفهمید این یک جک خاص است یا خط تلفن خود دارای مشکلاتی است. ابتدا تمام دستگاه های خانه از جمله تلفن ها، دستگاه های نمابر و مودم ها را از برق بکشید. سپس، برای تست هر یک از جک ها از یک تلفن استفاده کنید تا ببینید فقط یک دستگاه تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   تلفن KX-TGH260

اگر فقط 1 جک تحت تأثیر قرار گرفت، با شرکت تلفن خود تماس بگیرید تا برای آن جک تماس تلفنی برقرار کنید. این ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه شما شود زیرا می دانید مشکل از کجا رخ می دهد.

برقراری تماس

از یک خط خارج با شماره تلفن خود تماس بگیرید. از تلفن همراه خود برای تماس با خط تلفنی که می خواهید بررسی کنید استفاده کنید. روش دیگر، از همسایه بخواهید با تلفن شما تماس بگیرد. گوش دهید تا ببینید آیا تلفن شما زنگ می خورد یا سیگنال شلوغی دریافت می کنید.

این می تواند به شما کمک کند ببینید آیا تلفن می تواند تماس دریافت کند اما آن را برقرار نمی کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + چهار =