نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلفن‌های پاناسونیک مانند گوشی‌های هوشمند مزایای زیادی دارند. اما تلفن های بی سیم نیز مشکلاتی دارند. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که گاهی اوقات وقتی می‌خواهند تماس بگیرند، تلفن بی‌سیم می‌گوید “Line in Use”. بنابراین، صاحبان تعجب می کنند که چگونه می توانند این پیام خطا را از تلفن پاناسونیک خود برطرف کنند. به هر حال جای نگرانی نیست در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم که چگونه می توانید این مشکل پیام خطا را در تلفن بی سیم خود حل کنید. فقط دستورالعمل های داده شده ما را برای رفع بررسی علت خطای مشغول بودن خط تلفن پاناسونیک دنبال کنید.

علت خطای مشغول بودن خط تلفن

بررسی علت خطای مشغول بودن خط تلفن پاناسونیک

هر زمان که سعی می کنید با تلفن پاناسونیک خود با شخص دیگری تماس بگیرید، پیام خطای “Line in Use” را روی تلفن شما ارسال می کند. پس از آن، شما نمی توانید با کسی تماس بگیرید. این پیام به این معنی است که تلفن درگیر است. این بدان معناست که یکی از گوشی ها ممکن است در حال استفاده باشد، که باعث می شود نتوانید تماس برقرار کنید.

پیام «خط در حال استفاده» تلفن پاناسونیک

برای علت خطای مشغول بودن خط تلفن پاناسونیک مانند هر فناوری دیگری، تلفن های بی سیم نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. ممکن است دلایل مختلفی برای این پیام خطای «خط در حال استفاده» وجود داشته باشد. گاهی اوقات، برخی از اشکالات در سیستم شما را از برقراری یا دریافت تماس با استفاده از تلفن بی‌سیم جلوگیری می‌کند. ممکن است مشکلات شارژ نیز وجود داشته باشد. مطمئن شوید که گوشی پاناسونیک شما شارژ مناسبی دارد. دلیل دیگر می تواند این باشد که تلفن بی سیم شما ممکن است در برقراری یا دریافت تماس با پیام خطای “Line in Use” مشکل داشته باشد. ما نکاتی را برای حل این مشکل پیام خطا در تلفن پاناسونیک شما پیدا کرده ایم.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل صدا نداشتن تلفن بیسیم پاناسونیک

نکاتی برای رفع مشکل «خط در حال استفاده» تلفن پاناسونیک:

  • نشانگر گوشی بی سیم خود را بررسی کنید.
  • منبع تغذیه را دوباره وصل کنید.
  • اتصال شبکه خود را بررسی کنید

بررسی نشانگر گوشی پاناسونیک

برای علت خطای مشغول بودن خط تلفن پاناسونیک این اولین کاری است که باید هنگام بروز مشکل “Line in Use” انجام دهید. تقریباً هر گوشی بی سیم باید چراغ های نشانگر روی داک داشته باشد. بنابراین، ابتدا باید بررسی کنید که آیا نشانگر مربوطه روشن است یا چشمک می زند. این نشانگر نور حالت های مختلف دستگاه را به شما می گوید. اگر چراغ نشانگر روشن نباشد ممکن است سیستم دچار مشکلاتی شود. خط گوشی تلفن خود را از خود مودم جدا کنید. بعد از اینکه گوشی پاناسونیک را از برق بکشید، چراغ نشانگر یک رنگ ثابت می شود. پس از آن، قبل از اینکه کابل را دوباره وصل کنید، یک دقیقه صبر کنید. پس از اتمام فرآیند، گوشی خود را بررسی کنید.

اتصال دوباره منبع تغذیه و بررسی علت خطای مشغول بودن خط تلفن

برای خطای (خط در حال استفاده) تلفن پاناسونیک تلفن پاناسونیک می گوید که خطای «خط در حال استفاده» ممکن است به دلیل اتصال ضعیف منبع تغذیه رخ دهد. ممکن است دسته های شما از منبع برق جدا شده باشند. موقعیت یک گوشی تلفن بی سیم باید ثابت باشد. گوشی همیشه به منبع تغذیه متصل است. اگر واحد پایه گوشی شما به طور تصادفی از منبع تغذیه جدا شود، ممکن است بسیاری از مشکلات سیگنال در گوشی پاناسونیک شما رخ دهد. بنابراین، باید بررسی کنید که آیا واحد پایه به درستی به منبع تغذیه وصل شده است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   5 مشکل رایج تلفن پاناسونیک

برای حل این مشکل، سعی کنید واحد پایه را برای حدود 30 ثانیه از منبع تغذیه جدا کنید و سپس آن را دوباره وصل کنید. پس از آن، مشکل باید از گوشی تلفن بی سیم شما حذف شود.

بررسی اتصال شبکه

برای علت خطای مشغول بودن خط تلفن پاناسونیک به دلیل شبکه ضعیف، ممکن است مشکل “خط در حال استفاده” رخ دهد. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که با پوشش شبکه ضعیف احاطه شده است، ممکن است خطای تلفن بی سیم «خط در حال استفاده» رخ دهد. در این صورت، باید شبکه خود را ریست کنید یا با حذف ترافیک غیرضروری، پوشش شبکه را بهبود بخشید. این می تواند مشکل پیام خطا را در تلفن پاناسونیک شما حل کند.

کلمات پایانی

برای امروز کافی است. اگر تلفن پاناسونیک شما پیام «خط در حال استفاده» را می دهد، می توانید این نکات را امتحان کنید. همه نکات ساده هستند. امیدواریم نکات ما به شما کمک کند تا از شر این مشکل خلاص شوید. اگر هیچ یک از این موارد در مورد شما صدق نمی کند، ممکن است مجبور شوید گوشی خود را به یک تکنسین ببرید. اگر سوالی دارید، در قسمت نظرات زیر بپرسید.

بیشتر بدانید: عیب یابی تلفن بیسیم

1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نوزده =