راهاندازی و نصب باکس تلفن سانترال
نصب باکس تلفن سانترال و کلیه سرویسهای مرتبط با آن نظیر نصب باکس سانترال در جای تعیین شده، اسمبل کارت ها و پاور در باکس سانترال، انتقال خطوط از باکس به پست MDF و … از تخصصیترین سرویسهای ارائه شده در نمایندگی تعمیرات سانترال است که توسط تیمی از خبرهترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفتهترین تجهیزات این حوزه انجام میپذیرد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با نصب باکس تلفن سانترال میتوانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پاناسونیک تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیر و نصب تلفن سانترال را ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما در محل حضور یافته و پس از بررسی شرایط محیطی و امکانات آن اقدام به نصب باکس تلفن سانترال شما مینمایند.
شما کاربران گرامی در صورت نیاز به سرویسهای مرتبط با راه اندازی و نصب باکس تلفن سانترال میتوانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پاناسونیک تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس نصب سیستم تلفن سانترال را ثبت نمایید. پس از تماس شما، کارشناسان ما، هماهنگیهای مورد نیاز را انجام داده و پس از حضور در محل، اقدامات مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک را آغاز مینمایند.
راه اندازی و نصب باکس تلفن سانترال پس از ارزیابی مکان موردنظر و طی مراحلی چون تعیین مکان نصب سانترال، تهیه نقشه مخابراتی، سیم بندی داخلی و آرایش پست، نصب سانترال و تجهیزات جانبی، انجام تنظیمات سانترال، تعیین طول سیم سانترال TES824 و در نهایت تعیین طول سیم داخلی سانترال های TDA و TDE و NS انجام میپذیرد. با طی این مراحل، عملیات نصب باکس تلفن سانترال به پایان میرسد و کارشناس موظف است آموزش اولیه کار با سانترال و برنامه ریزی این دستگاه را در حد نیاز به کاربر ارائه کند.
نکات مهم در انتخاب باکس تلفن سانترال
موفقیت در انتخاب مناسب باکس تلفن سانترال، نیازمند توجه به برخی از فاکتورهای مهمی است که از سوی کارشناسان مشخص و تعیین گردیده است. در صورت نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب و نصب باکس تلفن سانترال میتوانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در میان بگذارید. در بخش زیر به برخی از این فاکتورها اشاره خواهد شد:
- توجه به امکان استفاده از اپراتور گویا در صورت نصب کارت
- توجه به امکان یا عدم امکان اتصال به رایانه جهت مدیریت بهتر دستگاه
- توجه به امکان یا عدم امکان شنود تماس های ورودی و خروجی
- توجه به امکان یا عدم امکان استفاده از سیستم ثبت مکالمات
- توجه به امکان یا عدم امکان متغیر بودن ظرفیت دستگاه سانترال با انتخاب کارتهای ورودی شهری و خروجی خطوط داخلی
- توجه به امکان نمایش شماره شخص تماس گیرنده در صورت نصب کارت بر روی تلفن های مدیریتی پاناسونیک
- توجه به امکان محدودیت تماس خروجی بر روی داخلی مورد نظر
- توجه به امکان یا عدم امکان استفاده از تکنولوژی DECT تلفن همراه بیسیم