نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا خطوط تلفن مسی از بین می رود؟

تلفنهای ثابت سیم کشی بیش از 100 سال است که وجود دارد. با این حال، فناوری ارتباطات متغیر امروز ممکن است آنها را منقرض کند. همانطور که یکی از تفسیرهای فرهنگی در گاردین می گوید، استفاده اصلی (تلفن ثابت) در تلویزیون است، به عنوان نشانه ای که شما در حال تماشای یک درام دوره ای هستید، یعنی هر آنچه در سال 1995 اتفاق می افتد. تلفن های مخابراتی چگونه تلفن ثابت سیم مسی را مدیریت می کنند و به تغییر نیازهای تلفن پاسخ می دهند؟ بیایید نگاهی دقیق تر به وضعیت زیرساخت های تلفن ثابت در ایالات متحده و همچنین چگونگی استفاده VoIP از تلکام بزرگ برای ارائه راه حل های هوشمندتر برای نیازهای اتصال بیندازیم.

سقوط فناوری تلفن ثابت

فناوری تلفن ثابت امروزی تفاوت چندانی با خطوط تلفنی اولیه مسی ندارد که در سال 1877 توسط شرکت تلفن بل انجام شده است.

با این حال، گزارش شده است که تغییر در مقررات مالی مخابرات در دهه 1990 به شرکت های تلفنی اجازه می دهد هزینه کمتری را برای حفظ زیرساخت های تلفنی صرف کنند. این تغییر هزینه نظارتی به سرعت با فناوری جدیدی مانند ارتباطات اینترنتی پرسرعت، شبکه های تلفن همراه و شبکه های فیبر دنبال شد.

طبق آخرین داده ها، 53 درصد مردم دیگر تلفن ثابت ندارند. خانوارهایی که هم تلفن ثابت دارند و هم خدمات تلفن بی سیم در مجموع 38 درصد است و فقط 6 درصد خانوارها فقط خدمات تلفن ثابت دارند.

این وضعیت ترکیبی کاهش تقاضا برای خدمات تلفن ثابت و وخیم شدن شبکه، شرکت هایی مانند AT&T را بر آن داشته است تا مصوبه قانونی را برای پایان دادن به خدمات تلفن ثابت ثابت کنند. در یک نامه 2013 به سهامداران، AT&T تلاش خود را برای حذف خدمات تلفن ثابت اعلام کرد. در آن مرحله، تخمین زده شد که کل هزینه شرکت های تلفنی برای حفظ خطوط 13.5 میلیارد دلار در سال است.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی های تلفن KX-TGF310 پاناسونیک

مقررات زدایی از خط ثابت موفقیت آمیز بوده است. در سال 2017، قانون گذاران ایلینوی رأی دادند که AT&T می تواند 1.2 میلیون مشتری تلفن ثابت را قطع کند. ایلینوی تنها مکانی نیست که این اتفاق افتاده است. قانون گذاران حداقل 19 ایالت دیگر (طبق CBS News) به سرمایه گذاری AT&T برای پایان دادن به خدمات ثابت برای سرمایه گذاری بیشتر در شبکه های تلفنی بی سیم یا مبتنی بر اینترنت رای داده اند.

براساس مرکز سیاست های پاسخگو، AT&T به طور مداوم یکی از برترین لابی گران کشور در سال های اخیر بوده است که 14.7 میلیون دلار در سال 2018 هزینه کرده است.

مشکلات مصرف کننده با خدمات تلفن ثابت

آسان است فرض کنیم که گزارش در مورد مشکلات خدمات تلفن ثابت فقط در مناطق دور افتاده روستایی رخ می دهد، اما این درست نیست.

در یکی از محله های بروکلین، اهالی مسائل مربوط به تلفن ثابت را گزارش می دهند که به گفته وریزون ترمیم آنها 3-6 ماه به طول خواهد انجامید. در بعضی موارد، به ساکنان گفته می شد که به هیچ وجه انتظار تعمیر نداشته باشند و منتظر بمانند که ساختمان به Fios تغییر کند.

برخی از آژانس های دولتی شرکت های تلفنی را موظف می کنند تا اطمینان حاصل کنند که تعمیر و نگهداری تلفن ثابت با قوانین فعلی مطابقت دارد.

اخیراً، یک سند 500+ صفحه ای که توسط وزارت بازرگانی مینه سوتا تهیه شده است، جزئیات تحقیق در مورد بیش از 1000 شکایت مشتری راجع به ارائه دهنده تلفن Frontier Communications و ادعای نقض حداقل 35 قانون جداگانه را ارائه داده است.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات تلفن KX-TGC413

در این گزارش آمده است: (یافته های این تحقیق جزئیات یک وضعیت خارق العاده را نشان می دهد، در حالی که مشتریان با قطع ماهها یا بیشتر دچار مشکل شده اند، در حالیکه قانون از شرکتهای تلفن مکلف است تمام تلاش معقولانه خود را برای جلوگیری از قطع خدمات انجام دهند.) (مشتریان مرزی با این قطعی ها شامل افرادی هستند که اعضای خانواده آنها نیاز فوری پزشکی دارند، مانند ضربان سازهایی که توسط تیم های پزشکی آنها از طریق تلفن ثابت مشتری کنترل می شوند.)

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − یک =