نحوه تنظیم زمان در تلفن های Panasonic KX T7730
برنامه نویسی تاریخ و زمان برای Panasonic KX-T7730 شما می تواند شامل چند مرحله باشد. چیزهایی که همیشه ساده ترین مورد در لوازم الکترونیکی به نظر می رسند، به طور کلی درد بزرگی دارند. تنظیم ساعت روی سیستم تلفن چند خطی Panasonic KX-T7730 کاملاً خشک و خشک مانند تلفن همراه یا تلفن همراه شما نیست. از آنجایی که Panasonic KX-T7730 برای اجرای یک سیستم چند خطه طراحی شده است، در واقع برای ایجاد هرگونه تغییر، باید با پسوندی که به عنوان گزینه برنامه نویسی شما اختصاص داده شده تماس بگیرید. اگر برنامه افزودنی را بلد نباشید، این می تواند مشکل را افزایش دهد.
مرحله 1
برای ورود به منوی برنامه نویسی، با برنامه افزودنی برنامه نویسی تماس بگیرید (پیش فرض در اکثر سیستم ها 101 است). بسته به اینکه از چه سرویسی استفاده می کنید، سرویس تلفن ممکن است هنگام نصب به طور پیش فرض تغییر کرده باشد. اگر پسوند 101 کار نمی کند، برای اطلاع از پسوند صحیح برنامه نویسی، باید با ارائه دهنده خدمات تلفن خود تماس بگیرید.
مرحله 2
(Program) و سپس دکمه (0) را روی شماره گیر فشار دهید تا وارد منوی برنامه شوید.
مرحله 3
تاریخ را با استفاده از قالب زیر وارد کنید: سال، ماه، روز و روز هفته (دوشنبه برابر با (1)، سه شنبه برابر با (2) و غیره). به عنوان مثال، سه شنبه، 13 نوامبر 2010، ساعت 8:00 صبح از رشته اعداد زیر استفاده می شود: 101133 1 0900 2.
مرحله 4
دکمه (ذخیره) را در پایه تلفن فشار دهید.
مرحله 5
دکمه (Program) را در پایه فشار دهید.
مرحله 6
گیرنده تلفن را قطع کنید.
دستورالعمل های پیام صوتی تلفن RCA
تلفن های RCA ویژگی های متنوعی را برای سهولت پاسخگویی و دریافت تماس ارائه می دهند. ویژگی های معمول تلفن شامل شناسایی تماس، مخاطبین قابل برنامه ریزی و صندوق های پستی پست صوتی است. پست صوتی به تماس گیرنده ها این امکان را می دهد تا پیامی را روی دستگاه پاسخگوی داخلی تلفن ضبط کنند. از آنجا که تلفن های RCA دارای صندوق ورودی پست صوتی استاندارد هستند، کاربران می توانند صندوق ورودی پست صوتی را برای دریافت پیام برنامه ریزی کنند، با این حال، کاربران برای دریافت پیام باید در طرح پست صوتی یک ارائه دهنده خدمات مشترک شوند.
مرحله 1
دکمه (منو) را که در سمت چپ تلفن شما قرار دارد فشار دهید.
مرحله 2
(Vol) را فشار داده و به فهرست (پست صوتی) بروید. (تأیید) را انتخاب کنید. برای تماس و دسترسی به پست صوتی خود، گزینه (Call VM) را انتخاب کنید.
مرحله 3
تنظیمات را پیکربندی کنید. (Vol) را فشار دهید و (تنظیمات) را انتخاب کنید و (OK) را فشار دهید. با استفاده از کلیدهای بالا یا پایین (Vol)، یک خط را برای پیکربندی پست صوتی انتخاب کنید.
مرحله 4
(تأیید) را فشار دهید و سپس شماره دسترسی تماس خود را که از ارائه دهنده خدمات خود دریافت کرده اید وارد کنید. پس از وارد کردن شماره دسترسی، (تأیید) را فشار دهید.